۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • زنان در سیاست و بی فکری / سیستم تروریستی PKK به عنوان یک الگو

زنان در سیاست و بی فکری / سیستم تروریستی PKK به عنوان یک الگو

  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱
  • ۳۶۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : سیستم پ‌ک‌ک از شعار «آزادی زنان» استفاده کرد و شروع کرد به ایجاد انگیزه برای رسیدن به طعمه. قندیل از این رو از زن سوء استفاده کرد و در تبلیغ زن اغواگر و زیبایی برخی از آنها بهره برد، تا زمانی که این زن اسلحه مهلکی شد که نوجوانان را با آن جلب می کردند.

سیستم سعی می کند تصویری از زن رها شده و لجام گسیخته با تمام قید و بندهایی که او را به اخلاق جامعه کردی گره می زند، ارائه دهد و با شکستن و تخریب ارزش ها، انسانیت او را از بین ببرد.

زنان زیبا، در اکثر موارد، تبدیل به یک نیاز فوری برای بازار تبلیغات PKK شده اند، و بر جذابیت های خود برای حمله به خانه ها و پیوستن به مردم دسته دسته به قفسه های PKK تبدیل شده اند.

جایی که زنان را با تمرکز بر زنان ناچیز و نادان به زشت ترین استثمار برای منافع تنگ خود مورد استثمار قرار دادند و این که باید از بردگی مردسالارانه رها شوند و نظام همه چیز را برای آنها فراهم می کند.

این خودسوزی که شخصیت قندیل برای زنان بر آن اصرار می ورزد، با شورش علیه پدر، برادر، عمو و … عنوان بزرگترین و درازترین آرواره هاست، مثلاً تعمیم در عشق به اوجالان ستودنی است و امری ضروری است که به زنان جهت می دهد و به دنبال جایگاهی راحت و آرام در جامعه می گردد، او کسی است که به او این فرصت را می دهد تا نقش خود را به اندازه یک مرد به طور مؤثر عمل کند.

مایه تاسف است که زن کرد از یک انسان شایسته به سوژه مصرفی تبدیل شده است که منجر به تبدیل شدن او به یک شیء یا ابزار جذب شده است، بنابراین هنگام صحبت از نفوذ یا استدلال پ.ک.ک ضروری است. سیستمی که جذابیت‌ها و فضایل زنان را نشان می‌دهد – برای پاسخ به سؤالی که به شدت خود را تحمیل می‌کند: آیا هدف صرفاً تغییر روش سنتی رفتار جامعه با زنان است، همانطور که همیشه گفته می‌شود؟ یا اینکه هدف این است که بیشترین تعداد نوجوانان را تحت سیاست پ ک ک قرار دهیم، جایی که وسواس آن خدمت به سیستم سیاسی موجود و ترویج پروژه خرافی آن و ایدئولوژی حاکم بر آن است؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *