۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • رییس تروریست های پژاک به جنایات وحشیانه این گروهک در مناطق مرزی اعتراف کرد

رییس تروریست های پژاک به جنایات وحشیانه این گروهک در مناطق مرزی اعتراف کرد

  • ۱۷ تیر ۱۳۹۹
  • ۱۲۷۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، ارگان رسانه‌ای تروریست‌های پ.ک.ک، سیامند معینی فرمانده پژاک در اظهاراتی تکان دهنده به انجام اقدامات تروریستی توسط این گروه در مناطق مرزی اعتراف کرده است.

سیامند معینی رئیس مشترک پژاک ادعا کرده که نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی، ترکیه و اقلیم کردستان قصد دارند فرماندهان پژاک را ترور کنند.

این سخنان مضحک در حالی گفته شده که پژاک، خود متهم ردیف اول ترورهای درون‌سازمانی و حذف اعضای منتقد است و دیگر عضو ارشدی باقی نمانده که کشته شود!

وی همچنین گفته «که ترکیه قصد دارد ایران را نیز وارد جنگ علیه پژاک کند و هشدار داده اگر ایران وارد جنگ مستقیم با پژاک شود، بدون شک پژاک در مرزها نخواهد ماند و وارد عمق شهرها خواهد شد».

این تهدید، علاوه بر آنکه تهدید به یک اقدام تروریستی است، ماهیت پژاک را برای همگان آشکار کرده و نشان می‌دهد این گروه قصد دارد علاوه بر مناطق مرزی، در عمق خاک ایران نیز اقدامات تروریستی انجام دهد.

البته آقای معینی به عنوان یک فرمانده کم‌اطلاع در یک گروه رو به‌نابودی، ناخواسته به انجام اقدامات تروریستی در مرزهای ایران اعتراف کرده و به مردم ایران در سراسر کشور هشدار داده آماده تکرار سناریوهای کثیفی مانند اخاذی از فعالان اقتصادی، ربایش کودکان و نوجوانان، خرابکاری و اقدامات تروریستی باشند. وی البته توضیح نداده که چرا اقدامات خود را صرفا در حد تهدید توصیف کرده و آنها را عملیاتی نمی‌کند!

همچنین این فرمانده کم‌سواد ظاهرا فراموش کرده توضیح دهد که اگر پژاک توانایی اقدامات تروریستی در عمق مرزهای ایران را دارد، چرا این کار را در اقلیم و مرزهای ترکیه با پاراستن و میت انجام نمی‌دهد!

اگر پژاک، تا این حد قدرتمند است، چرا مانع از ترور نیروهای اندک خود توسط اطلاعات جمهوری اسلامی نمی‌شود؟ این سخنان مضحک در حالی بیان می‌شود که مردم مناطق مرزی ایران متاسفانه، با طعم اقدامات مسلحانه پژاک به خوبی آشنا هستند و این گروه قصد دارد مردم سایر مناطق را نیز با طعم تروریسم کور و پولشویی و تجاوز به دختران و سایر اقدامات فرقه‌ای و خطرناک آشنا کند!

اگر آقای معینی در اظهارات احمقانه خود صداقت داشته باشد، قطعا از عوارض آن نیز آگاه است.

وی باید بداند که تهدید به تجاوز به یک دولت مستقل عضو سازمان ملل آن هم توسط فرقه‌ای تروریستی، چه عواقبی در حقوق بین‌الملل دارد و چند هفته بعد نباید از گلوله‌باران مقرهای خود توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گلایه کند؛ زیرا هر دولتی (فارغ از نوع رژیم سیاسی و دیکتاتوری یا دموکرات بودن آن) حق دارد از خود در برابر تهدید دفاع کند.

اظهارات آقای معینی، همچنین نشان دهنده این نکته است که پژاک سعی دارد با تهدید (و نه عملیات واقعی زیرا توان آن را ندارد) خود را قدرتمند جلوه دهد!

این در حالی است که این گروه آنقدر ضعیف شده که نمی‌تواند از نیروهای خود در برابر یک دولت محلی (اقلیم کردستان) حمایت کند و روز به روز تلفات بیشتری را متحمل می‌شود.

همچنین وی توضیح نداده چگونه با یک عده جوان فاقد تجربه‌ و فریب‌خورده، قصد دارد هزاران کیلومتر در داخل خاک ایران عملیات انجام دهد؛ اما نمی‌تواند از کشته شدن نیروهایش در غارهای سرد و غیراستاندارد جلوگیری کند!

البته وی فراموش کرده در این سخنان، به نظرات فرماندهان آمریکایی خود توجه کند؛ زیرا به اذعان کاخ سفید و کارشناسان نظامی، گزینه جنگ علیه ایران مدتهاست که از دستور کار خارج شده است؛ اما پژاک قصد دارد با کلاشینفک به جنگ یک ارتش کلاسیک برود!

رئیس مشترک پژاک به طور رقت‌باری اعتراف کرده که از مردم و لباس آنها، سواستفاده کرده و افراد غیرنظامی را به سپر انسانی تبدیل کرده‌‎‌اند.

آقای معینی گفته «چهار نیروی ما در هنگام انجام وظیفه و کار سازماندهی از کونه ماسی عبور کرده و لباس غیرنظامی هم به تن داشته‌اند، اما توسط دولت ترکیه مورد حمله قرار گرفته‌اند».

این امر، یعنی پژاک در بین مردم رخنه کرده و زمینه حمله ارتش ترکیه به آنها را فراهم می‌کند. همین سیاست کثیف باعث نابودی صدها روستا در اقلیم کردستان و آوارگی مردم شده است.

پژاک، با این اقدام، دشمنی خود را با مردم کُرد ثابت می‌کند. همچنان که با ربایش امثال اسرین محمدی، عداوت خود را با دختران نشان داده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین