۲۹ اسفند ۱۴۰۲

روزگار خوش عبداله اوجالان در امرالی

  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰
  • ۴۲۲ بازدید
  • ۰

روابط عبدالله اوجالان و سرویس اطلاعاتی ترکیه موسوم به میت و بعضاً همکاری و روابط وی با دولت پنهان در این کشور، از همان روزهای نخست تأسیس پ‌ک‌ک ورد زبان‌ها بوده و روز به روز هم مدارک و اسناد بیشتری در این زمینه صحت این موضوع را بیشتر نمایان می‌کند.

آنچه از ماهیت تصاویری که از اوجالان در امرالی منتشر شده و برای بیننده آشکار می‌شود، وضعیت اوجالان طی سال‌های حبس در امرالی بوده که تا چه اندازه از سوی مقامات این زندان مورد لطف و توجه قرار گرفته است. قبلاً هم گفته می‌شد که اوجالان وضعیتی بسیار مناسب از لحاظ شرایط و امکانات در زندان را دارد اما هربار سرکردگان پ‌ک‌ک و پژاک و دیگر زیرشاخه‌های پ‌ک‌ک، از وضع نگران‌کننده‌ی اوجالان در زندان اخباری را منتشر می‌کردند و با این کار درصدد تزریق افکار خود به خوانندگان و همچنین پنهان کردن روابطشان با ترکیه بودند.

انتشار این عکس‌ها، اخبار و ادعاهای منتشر شده توسط پ‌ک‌ک و پژاک درخصوص سلامتی و وضعیت اوجالان تکذیب می‌کند، چراکه برخلاف ادعای این فرقه‌ها، اوجالان طی این سال‌ها که در امرالی زندانی بوده، چندان متحمل دشواری هم نشده و با دوستان ترکیه‌یی خود، خوب مدارا داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *