۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رزمایش مشترک آمریکا و PKK/YPG در سوریه

  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۳۰۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، آمریکا و PKK/YPG رزمایش مشترکی را با سلاح های سنگین از جمله تانک در دیرالزور سوریه برگزار کردند. هدف از این رزمایش “درگیری هایی که ممکن است در منطقه ایجاد شود” عنوان شده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه پس از سفر به قطر که با خبرنگاران در مورد دستور کار ارزیابی هایی انجام داد، به آموزش نظامی آمریکا به اعضای YPG/PKK در سوریه واکنش نشان داد.

اردوغان گفت: ما به آمریکا می گوییم وقتی می گویید بیایید علیه تروریسم متحد شویم، از طرفی به تروریست ها اسلحه، مهمات و انواع کمک می کنید، این چه نوع دوستی است، این همبستگی چگونه است. در ناتو جواب این را به ما بدهید؟ البته نمی توانند جواب این را به ما بدهند، ما فقط با بایدن ملاقات کردیم، وزیر خارجه من در این مورد با همکارش صحبت می کند، به آنها هم این چیزها را می گویند، اما با همه اینها متاسفانه آمریکا سیاست اشتباهی را در منطقه دنبال می کند.ما این را باز هم به آنها خواهیم گفت.چون نه در جودی و نه در جودی.در گابار، تندورک، بستلر-درلر، هر کجا که فکرش را بکنید، ما هرگز از مبارزه با تروریسم دست نمی کشیم. ” از کلمات استفاده کرده بود

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین