۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه: عملیات تا نابودی کامل پ ک ک ادامه خواهد داشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه: عملیات تا نابودی کامل پ ک ک ادامه خواهد داشت

  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
  • ۴۶۲ بازدید
  • ۰

بعد از این که حزب کارگران کردستان در بخشی از شهرها جنوب شرقی اعلام خود مدیریتی کرد، ارتش ترکیه مجبور به جنگ با این حزب تروریستی در داخل شهرها شد. در این ارتباط رئیس کل نیروهای مسلح ترکیه گفت: عملیات پاکسازی پ ک ک تا نابودی کامل این حزب ادامه خواهد داشت
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از آناج، بعد از این که اردوغان در سال ۲۰۰۲ حکومت ترکیه را به دست گرفت، ترکیه در شرایطی امن و بدون تروریسم به سر می برد. اردوغان ابتدا با اسلام گرایی رأی بخش اعظمی از اسلام گرایان ترکیه را به دست آورد. همچنین وی با انجام کارهای تحسین برانگیز در ارتباط با اسرائیل بین مسلمانان منطقه و جهان شهرت بزرگی کسب کرد لیکن اسلام آمریکایی وی در نابودی اسلام ناب محمدی بعد از سال ها آشکار شد.

در این ارتباط؛ اردوغان با حمایت از گروهک های تروریستی همچون داعش، سعی به نابودی نام مبارک اسلام کرد. وی همچنین با حمایت از حزب تروریستی و تجزیه طلب پ ک ک آنها را وارد شهرهای ترکیه کرد. این کار اردوغان موجب محبوبیت وی در بین تندروهای کُرد شد لکن ضربه بزرگی به ترکیه و منطقه وارد کرد. این جاسوس آمریکا و رژیم صهیونیستی به نقشه راهی که صهیونیسم برای آسیای غربی تدارک دیده اند، کمک رسانی کرد.
باید خاطر نشان کرد؛ عناصر پ ک ک در مدت آشتی با حکومت اردوغان شروع به حفر تونل های خانه به خانه در شهرهای جنوب شرقی ترکیه کردند، آنها همچنین زیر پُل های تمامی جاده های این منطقه از ترکیه بمب گذاری کردند تا در چنین روزهایی از آنها برای کشتن نظامیان ترکیه استفاده کنند. در این ارتباط؛ سال پیش حزب کارگران کردستان در بخشی از شهرهای جنوب شرقی ترکیه اعلام خودمختاری کرد که در پی این اتفاق ارتش ترکیه مجبور به درگیری با اعضای این حزب در داخل شهرها شد. این خیانتی بزرگ به مردم ترکیه و منطقه بود که اردوغان عامل اصلی آن است.
در این میان؛ امروزه ترکیه به کشوری ناامن تبدیل شده است که هر روز شاهد درگیری و بمب گذاری در شهرهای بزرگ و کُردنشین این کشور هستیم. در این رابطه؛ هولوسی آکار، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح ترکیه، در دیدار با سلامی آلتین اوک معاون وزارت کشور ترکیه و عمر فاروق کوجاک استاندار ماردین طی اظهاراتی با تاکید دوباره بر ادامه عملیات های مبارزه با ترور در جنوب شرقی ترکیه اظهار داشت: “جنبش مبارزه با تروریسم ترکیه برای پیشروی در مسیر اهدافی که تعیین کرده، وارد نُصایبین شده است. نیروهای مسلح ترکیه در این منطقه دست به عملیات های بسیار بزرگی زده اند. در همین راستا، در آخرین عملیات نیروهای امنیتی ۱۰ نظامی پ ک ک در نُصایبین کشته شده و مجموع کشته های آنها به ۷۰ نفر رسیده است.”
وی در ادامه افزود: “برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان ترکیه در جنوب شرقی این کشور تمام اقدامات لازم را اتخاذ کرده و ماموریت هایمان را با جسارت وصف ناپذیری ادامه می دهیم. این عملیات ها را با عظمی راسخ تا حذف کامل نیروهای نظامی پ.ک.ک در این منطقه نیز ادامه خواهیم داد.”
لازم به ذکر است، در حال حاضر عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۴ منطقه یوکسکووا، اولو دره، نُصایبین و بینگول برای پاکسازی نظامیان پ.ک.ک ادامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین