۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ذکریا یاپیچی اوغلو: پ.ک.ک در حال خدمت به پروژه صهیونیستی اسرائیل بزرگ است

ذکریا یاپیچی اوغلو: پ.ک.ک در حال خدمت به پروژه صهیونیستی اسرائیل بزرگ است

  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۱۹۸ بازدید
  • ۱

پروژه ۳ مرحله ای (اسلام زدایی، عدم امنیت و تصفیه نژادی) در واقع یک طرح صهیونیستی است که پ.ک.ک در حال خدمت به آن است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری Haber7، ذکریا یاپیچی اوغلو از اعضای اصلی حزب اسلام گرای کرد هدی پار، در اظهاراتی عنوان کرده است: پ.ک.ک با تصور این که حکومت ترکیه تضعیف شده است و آنها خواهند توانست امتیازات بیشتری از ترکیه بگیرند دعوت به از سرگیری روند مذاکرات صلح کرده اند. ما بارها در خصوص نحوه اداره روند مذاکرات صلح به حکومت ترکیه هشدار داده بودیم. در واقع هدف پ.ک.ک در از سرگیری روند مذاکرات صلح کسب امتیازات بیشتر از حکومت ترکیه است. جنگیدن راه حل مناسبی نیست، روزی فراخواهد رسید که مسئله کردها با صلح حل و فصل پیدا خواهد کرد. ولی تا زخم ها بیش از این عمیق تر نشده است باید این مسئله خاتمه پبدا کند.
وی در ادامه تصریح کرد: پ.ک.ک در محاسبات خود اشتباه کرده است. پ.ک.ک تصور می کرد حمایت های بین المللی از جمله حمایت ایالات متحده آمریکا را کسب کرده است و با توجه به افزایش قدرت و تسلیحات در اوج قدرت قرار دارد. ولی محاسباتشان اشتباه از آب درآمد، آمریکا به ترکیه حق دفاع از امنیت ملی خود را داد. پ.ک.ک تصور می کرد حمایت های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تداوم پیدا خواهد کرد ولی این گونه نشد. پ.ک.ک در نهایت یک گروه تروریستی است که در لیست گروه های تروریستی ایالات متحده آمریکا جای دارد. آمریکا از پ.ک.ک به عنوان یک ابزار استفاده کرد.
یاپیچی اوغلو در ادامه خاطرنشان کرد: در سوریه یک فتنه بزرگ در حال شکل گیری است. بحران داخلی سوریه به بحران مناطق دیگر شباهت ندارد. زیرا اگر در آن جا کار به درگیری های مذهبی کشیده شود این مسئله ایران، ترکیه، افغانستان و پاکستان را نیز تحت تاثیر خواهد گذاشت. اگر چنین آتشی برپا شود خاموش کردن آن شاید ۱۰۰ سال به طول انجامد. برای خاموش کردن آتش فتنه در سوریه هم اکنون اقدام کردن می تواند موثر باشد. اگر کار به صهیونیست ها و صلیبی ها واگذار شود آن ها خواهان تداوم این آتش فتنه در سوریه هستند.
وی در ادامه با تاکید بر این که هرج و مرج های موجود در خاورمیانه به نفع پ.ک.ک عمل کرده است افزود: پ.ک.ک در اولین قدم تلاش می کند تا منطقه را اسلام زدایی کند بعد از آن عدم ثبات و امنیت را در منطقه حاکم کرده و در صورت تحقق دو مورد اول دست به تصفیه های نژادی در منطقه بزند. این پروژه ۳ گام (اسلام زدایی، عدم امنیت و تصفیه نژادی) در واقع یک طرح صهیونیستی است که پ.ک.ک در حال خدمت به آن است. سنگ بناهای اسرائیل بزرگ در خاورمیانه در حال گذاشته شدن است. نقطه تلخ این فاجعه این است که برای این کار یهودی ها جنگ نمی کنند. آمریکایی ها هم جنگ نمی کنند. فرزندان امت اسلام در برابر یک دیگر تحریک به صف آرایی می شوند. مسلمانان مسلح شده و با یکدیگر می جنگند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. عالی بود دقیقا واقعا مرگ بر صهیونیسم و آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *