۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دلایلی بر ادعاهای کذب و واهی رسانه های ترکیه

دلایلی بر ادعاهای کذب و واهی رسانه های ترکیه

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۳۸۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : برخی از مطبوعات ترکیه، و رسانه های ترکیه با انتشار خبری مدعی شده‌اند، ایران می‌خواهد با پیشنهاد ارائه تسلیحات سنگین به حزب کارگران کردستان ترکیه «پ‌ک‌ک»، این گروه را از فرایند صلح با دولت ترکیه منصرف کند.
در حالی که سیاست‌های جدید دولت ترکیه نسبت به مسأله کرد‌ها و تلاش برای تغییر جهت تهدید امنیتی حاصل از این مسأله به سمت ایران، روز به روز به معضلی پیچیده‌تر تبدیل می‌شود، رسانه‌های این کشور در نوعی فرار به جلو، ایران را به تلاش برای منصرف کردن گروه‌های کرد از صلح با ترکیه متهم کرده و در این زمینه انگشت اتهام را به سوی فرمانده نیروهای قدس سپاه نشانه رفته‌اند. در حالی که کشور ایران یکی از زیان دیده گان تروریست از سوی پ.ک.ک می باشد
دلایلی محکم بر اداعای واهی و کذب رسانه های ترکیه وجود دارد که به چند نمونه از آنها بشرح ذیل اشاره می گردد.
۱- تاسیس شاخه تروریستی در ایران : پ.ک.ک با تاسیس شاخه ی ایرانی خود بنام پژاک همسو و در راستای اهداف اربابان امریکایی و اروپایی خود ضرباتی زیادی را بر کشور جمهوری اسلامی ایران وارد ساخته است.
۲ -استفاده از جوانان و نوجوان ایرانی در جنگ با ارتش ترکیه  : پ.ک.ک با همراهی شاخه ایرانی خود پژاک توانست جوانان و نوجوان بسیاری را فریب داده و در دام فرقه گرفتار سازد ، و در جهت رسیدن به اهداف تروریستی خود در جنگ با ارتش ترکیه  از جوانان و نوجوانان فریب خورده ایرانی استفاده کرده و تعداد کثیری از جوانان ایرانی در جنگ ارتش ترکیه با پ.ک.ک به قتل رسیده اند.

۳ – نا امنی و عدم توسعه در مناطق مرزی ایران : گروهک کردستیز پژاک که دست نشانده پ.ک.ک در ایران می باشد با نامنی در مناطق مرزی و ایجاد رعب و وحشت در میان روستائیان و عدم سرمایه گذاری در این مناطق ضرر و زیان اقتصادی بسیاری را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده است.

۴ – فروپاشی نظام خانواده : گروهک کردستیز پژاک با فریب دادن فرزندان خانواده ، خانواده ها را دچار مشکلات روحی و روانی کرده و سبب فروپاشی بنیان و نظام خانواده می گردد.

۵ – اهانت به ارزشها و رفتارهای کردهای  ایران: کردها که در این سرزمین دارایی فرهنگ و تاریخی دیرینه می باشند ، و رفتار و آداب و رسوم آنان در دل تاریخ ایران از  جایگاهی والای برخوردار است ، پ.ک.ک و پژاک سعی بر این دارند که در مسیر اهداف تروریستی  خود  ملتی را از هویت واقعی تاریخی، فرهنگی، و دیرینه حقیقی نژادی تخلیه کند که بطور یقین این اولین قدم در راه تحریف واژگان قومیت وملیت است. این جریانات و تحولات سیاسی از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی شروع و تا امروز ادامه دارد و آغازین این حرکت تحریف واژگان می باشد به دلیل که اگر ملتی از هویت تاریخی  ، اجتماعی، دینی و فرهنگی تخلیه شود در حکم معقوله پا در هوا خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین