۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در این خصوص با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این چهار شهر شامل چالدران، شوط، کشاورز و شاهین‌دژ است. در این اطلاعیه اضافه شده است: طبق روال هفته های گذشته اقامه نماز جمعه در مرکز استان و سایر شهرستان های آذربایجان غربی در راستای حفظ سلامتی مردم و حصول اطمینان از وضعیت سفید برگزار نخواهد شد. دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مردم استان خواسته است تا برای ریشه کن شدن کامل این بیماری، دست تضرع و توسل به درگاه ربوبی برداشته و همگی از خداوند متعال بخواهند تا زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم کند و شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه و جماعت در کشور باشیم. به گزارش ایرنا، از نهم اسفند سال گذشته آیین های عبادی سیاسی نمازجمعه در راستای حفظ سلامتی مردم در کشور و آذربایجان غربی برگزار نشده است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در این خصوص با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این چهار شهر شامل چالدران، شوط، کشاورز و شاهین‌دژ است. در این اطلاعیه اضافه شده است: طبق روال هفته های گذشته اقامه نماز جمعه در مرکز استان و سایر شهرستان های آذربایجان غربی در راستای حفظ سلامتی مردم و حصول اطمینان از وضعیت سفید برگزار نخواهد شد. دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مردم استان خواسته است تا برای ریشه کن شدن کامل این بیماری، دست تضرع و توسل به درگاه ربوبی برداشته و همگی از خداوند متعال بخواهند تا زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم کند و شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه و جماعت در کشور باشیم. به گزارش ایرنا، از نهم اسفند سال گذشته آیین های عبادی سیاسی نمازجمعه در راستای حفظ سلامتی مردم در کشور و آذربایجان غربی برگزار نشده است.

  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
  • ۳۴۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در این خصوص با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این چهار شهر شامل چالدران، شوط، کشاورز و شاهین‌دژ است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: طبق روال هفته های گذشته اقامه نماز جمعه در مرکز  استان و سایر  شهرستان های آذربایجان غربی  در راستای حفظ سلامتی مردم و حصول اطمینان از وضعیت سفید برگزار نخواهد شد.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مردم استان خواسته است تا برای ریشه کن شدن کامل این بیماری، دست تضرع و توسل به درگاه ربوبی برداشته  و همگی از خداوند متعال بخواهند تا زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم کند و شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه و جماعت در کشور باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *