۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دست های کوچک مجبور به گرفتن اسلحه/پ.ک.ک همچنان کودکان را به جنگ وادار می کند

دست های کوچک مجبور به گرفتن اسلحه/پ.ک.ک همچنان کودکان را به جنگ وادار می کند

  • ۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۲۲۵ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، آزار و شکنجه کودکان توسط تروریست های YPG/PKK همچنان ادامه دارد. این بار جنایتکاران ۳ دختر دیگر را برای جوخه “کودک جنگجو” در حسکه ربودند.

سازمان تروریستی YPG/PKK سه دختر ۱۵ ساله را در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه ربود تا آنها را به کارکنان مسلح خود اضافه کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، تروریست های YPG/PKK هدیه عبدالرحیم آنتر، اوین جلال حلیل و آیاانا ادریس ابراهیم را که در سال ۲۰۰۶ در منطقه آموده حسکه به دنیا آمدند، در ۲۱ نوامبر برای به کارگیری به عنوان “کودک جنگجو” ربودند.

کودکان به اردوگاه‌های به اصطلاح آموزشی در حسکه برده می‌شوند.

تروریست‌های YPG/PKK که در دوره‌های گذشته بسیاری از کودکان را ربوده و کودکان زیادی را به زور در حسکه به خدمت گرفتند، سیماف محمد صالح عثمان ۱۳ ساله و عهد عبدالگانی امین ۱۶ ساله را در اوایل ماه اوت و ۱۶ ساله کشتند. – پیر محمد ابراهیم کافور در ۲۳ اوت. ویل ۱۳ ساله عدنان ابراهیم را بازداشت کرده بود.

YPG/PKK کودکانی را که ربوده است به کمپ های آموزشی در حسکه می برد.

استفاده YPG/PKK از کودکان به عنوان “جنگجو” در گزارش ها منعکس شده است.

سازمان تروریستی YPG/PKK مبارزه با کودکان را نیز در «گزارش قاچاق انسان در سال ۲۰۲۰» که توسط وزارت امور خارجه آمریکا در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد، گنجانده شد.

در این گزارش آمده است: «ی‌پ‌گ به استخدام اجباری و استفاده از دختران و پسران ۱۲ ساله از کمپ‌های آوارگان در شمال غرب سوریه ادامه داد. بیانیه گنجانده شد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارش خود که در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد، یافته های جدیدی مبنی بر استفاده تروریست های YPG/PKK از کودکان به عنوان جنگجو در سوریه به اشتراک گذاشت.

ویرجینیا گامبا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور “کودکان در درگیری های مسلحانه”، در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹ با فرهات عبدی شاهین، با نام رمز “مظلوم عبدی” یکی از سرکردگان YPG/PKK در دفتر ژنو سازمان ملل ملاقات کرد.

پس از آن هیچ گزارشی از سوی سازمان ملل یا سایر نهادهای بین المللی مبنی بر پایان یافتن این وضعیت منتشر نشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *