۹ فروردین ۱۴۰۳

در “قندیل “مبارزه یا بد اخلاقی?

  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :یک عده که بنام قیومت مردم کرد خود را معرفی می کنند ، انسانهای ترد شده از جامعه با توجه به ذهنیت فساد اخلاقی و رواج آن در میان توده های مسلمان کرد از چندین گوشه وکنار همدیگر را پیدا کرده و با استفاده از ترفندهای خاص فریبکاری واغفال جوانان معصوم این مرز وبوم اعم از دختر وپسر آنها را بدون اجازه والدینشان به کوه قندیل هدایت ، و بنام مبارزه برای رهایی مردم کرد و احقاق حقوق آنان در دره ها و شیارهای قندیل مشغول رواج فسق و فجور هستند واین کودکان بی گناه ومعصوم را به لجنزار می کشند وبطور کلی شخصیت و هست و نیست آنان را مخدوش و پایمال می کنند.

کدام  خانواده کرد به شماها اجازه داده خود را بعنوان قیومت مردم کرد معرفی کنید؟

از کجا این مجوز نا مشروع را دریافت کرده اید؟

مردم کرد آرامش می خواهد.مردم کرد خود عاقل وپخته وراه خویش را خود تشخیص داده و   می دهد که کدام مسیر را انتخاب نماید.شماها چرا دست از سر کودکان این ملت بر نمیدارید؟

از خانواده های کرد چه می خواهید؟

در چندین انتخابات برگزاری شده در نظام جمهوری اسلامی معلوم گردید که شماها تا چه اندازه برد دارید هر روز به یک نام ظاهر می شوید یک روز بنام دمکرات ۷۰ ساله ویک روز بنام کومله ۴۰ ساله وآخری هم بنام پژاک جنایتکار وآدم کش و سلفیهای قبل از شما نیز دست کمی در انسان کشتن نداشتند ولی اکنون همانطوریکه همگان ملاحظه می کنند ومی بینند با سیاستهای مدبرانه وحکیمانه قدرت جمهوری اسلامی تمامی آنان متلاشی و در گوشه ای خزیده ومشغول شطرنج بازی هستند ودست گدایی بسوی این وآن دراز می کنند.

شما پژاکیها هیچ چیزی از آنها بهتر ندارید وبا این شیوه رفتار وکردارتان دارید با آبروی مردم کرد بازی می کنید ولی بدانید که اکثر اقشار بخصوص جامعه کرد به ماهیت پلید ولجنزار شما پی برده و تردتان کرده اند وپیش این مردم دیگر پاسخی ندارید.

این مردم بدلیل رواج فساد اخلاقی که شما نامش را گذاشته اید مبارزه دمکراسی خواهی ورهایی ملتها وبویژه مردم کرد,متنفر و از وجود بخصوص پژاکیها وحشت دارند چون به غیراز فراهم نمودن بدبختی و آواره کردن کودکان معصومشان وکشاندن آنان به منظور گسترش شیوه های بد اخلاقی وفسق وفجور هیچ چیز دیگری در محتوای فلسفه بقول خودتان آپوئیستی ندارید.کدام آپو ؟ آپویکه در زندان فسیل و محو گردید.

بسیار حرف دارم بخصوص با شماها پژاکیها……….. تا اینجا فعلاً بماند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *