۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • درگیری پژاک و سپاه پاسداران در منطقه ی جوانرود

درگیری پژاک و سپاه پاسداران در منطقه ی جوانرود

  • ۶ خرداد ۱۳۹۴
  • ۴۱۰ بازدید
  • ۰

پژاک در پی درگیری رخ داده در جوانرود با انتشار بیانیه ی بدنبال توجیه ناکامی های و فریب افکاری عمومی می باشد.
انجمن بی تاوان اذربایجان غربی : دوم خرداد ماه سالجاری اعضای مسلح پژاک با تجاوز به خاک میهن با مقابله ی نیرو های سپاه پاسداران مواجه شده و درگیری میان تروریست های پژاک و سپاه پاسداران رخ می دهد .
در این درگیری ها متاسفانه ۳ تن از نیروهای سپاه پاسداران و یک تن از نیروهای بسیج منطقه به شهادت رسیده و ۴ تن از تروریست های پژاک نیز به درک واصل می شود.
در شرایط کنونی پژاک به راحتی توان ورود به شهرها و روستاهای مناطق کردنشین را نداشته تا بتواند سیاست های تروریستی خود را به اجرا در آورد و در هر بار قصد تجاوز به خاک میهن در مرزها توسط سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی سرکوب می شوند . عدم حضور نیروهای پژاک در میان مردم کردستان و همچنین ناکام ماندن در تشدید نا امنی ها در داخل شهرها مغایر با سیاست های پژاک بوده ،چرا که پژاک از نا امن بودن مناطق کردنشین بهره برداری به نفع گروهک می نماید.
پژاک در همین راستا و در توجیه بی لیاقتی ها و ناکامی های که منجر به فروپاشی فرقه شده است مثل همیشه بیانیه ی صادر کرده تا به نوعی افکار عمومی را فریب دهد و خود را حزبی فعال معرفی نماید.
ی ر ک شاخه نظامی پژاک در این بیانیه چنین اعلام کرد :جمهوری اسلامی ایران آتش‌بس را نقض کرده و ی.ر.ک بشدت به جنگ‌طلبی‌های ایران پاسخ خواهد داد.

در بیانیه آمده:

“به مدت چهار سال که با جمهوری اسلامی در آتش‌بس به سر می‌بریم اما حکومت ایران بارها مفاد و معیارهای آتش‌بس را نقض نموده و در این راستا دستگاه‌های رسانه‌ای جمهوری اسلامی نیز به جنگ تبلیغاتی علیه ما و مردم کردستان دست زده‌اند. پژاک از ابتدا تاکنون درصدد حل مسئله‌ی کُرد از طریق انجام مذاکره و در پیش گرفتن راه‌حل‌های سیاسی بوده‌، اما دولت ایران، بارها از این حسن نیت سو‌ءاستفاده نموده است… به رغم تعهد یگان‌های پژاک به مفاد آتش‌بس، اما نهادهای ایران از جمله سپاه، نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی و بسیج، چندین بار اقدام به توطئه و عملیات پاکسازی گریلا نموده‌اند و در این مدت چندین گریلای ما قربانی سیاست‌های پلید جمهوری اسلامی شده و به شهادت رسیده‌اند.”
در این بیانیه ی مضحکانه پژاک چنیبن ادعاهای را مطرح می سازد که مغایر با سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران است . جمهوری اسلامی ایران پژاک را گروهک تروریستی می داند بنابراین مذاکره و گفتگو با تروریست ها به معانی خیانت به خون شهیدان و مردم کردستان ، علاوه بر این پژاک در سال ۲۰۱۱ متحمل شکست سنکینی از نظام جمهوری اسلامی ایران گردد و از خاک ایران عقب نشینی کرد و آتش بسی را که پژاک همیشه از آن یدک می زند، در درون فرقه تنظیم گردیده و مصرف داخلی برای خود آنان دارد . گروهک کردستیز پژاک این را بداند و بفهمد که هر موقع قصد تجاوزرگی به خاک میهن را داشته باشد بشدت توسط نیروهای نظامی سرکوب می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین