۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • درگیری شدید مرزبانان غیور کشور با اعضای دمکرات کردستان درمنطقه کردنشین سردشت/ هلاکت ۱۰ تن از اعضای تیم تروریستی دمکرات + اسامی و تصاویر کشته شدگان

درگیری شدید مرزبانان غیور کشور با اعضای دمکرات کردستان درمنطقه کردنشین سردشت/ هلاکت ۱۰ تن از اعضای تیم تروریستی دمکرات + اسامی و تصاویر کشته شدگان

  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
  • ۱۸۱۲ بازدید
  • ۱
بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارشات دریافتی از سردشت، باخبر شدیم تا این دقیقه آمار تلفات دمکرات به ۱۰ تن رسیده و نیروهای کشورمان اعضای این تیم تروریستی را متلاشی کردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از رجانیوز درگیری بین تیم تروریستی گروهک منحله حزب دمکرات کردستان با مرزبانی کشور اتفاق افتاده که از اواخر شب گذشته (سه‌شنبه شب) تا نیمه‌های شب طول کشیده است.
در این درگیری مرزبانان غیور کشورمان با رشادت ضمن مقابله با این تیم مسلح و تروریست،موفق شدند در نبردی سنگین، شماره از تروریست­‌های دمکرات را از بین ببرند.
بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارشات دریافتی از سردشت، باخبر شدیم تا این دقیقه آمار تلفات دمکرات به ۱۰ تن رسیده و نیروهای کشورمان اعضای این تیم تروریستی را متلاشی کردند.
درگیری شدید بین نیروهای مرزبانی کشورمان با اشرار ضد انقلاب در سردشت در نزدیکی روستای “بنه و خلفی” سردشت روی داده است.
لازم به یادآوری است که در ماه‌های گذشته نیز تیم‌های دیگر  دمکرات به همین شیوه منهدم شده و اعضای آن نیز به هلاکت رسیده بودند که جزئیات آن نیز در رجانیوز منتشر شده بود.
همچنین برابر تازه ترین اخبار و اطلاعات رسیده از سردشت، اسامی اولیه تعدادی از کشته های حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان منتشر می شود.
منابع خبری ما در سردشت، از کشته و زخمی تعداد ۱۰ نفر از عناصر این تیم تروریستی خبر داده اند.
اسامی تعدادی از کشته ها به شرح ذیل است:
۱- آزاد عالی  – کادر حزب منحله دمکرات کردستان
۲-عثمان رحیمی  – کادر حزب منحله دمکرات کردستان
۳- عمر دیوالی
۴- امیر نستانی
همچنین مسئول تیم با نام خدر پاکدامن معروف به خدربگ  و موسی باباخانی (کادر سابق گروهک تروریستی دمکرات) نیز به شدت زخمی شده  و به همراه چند کادر و عنصر دیگر به بیمارستان‌های اقلیم کردستان اعزام شده‌اند و احتمال کشته شدن آنها نیز متصور است.
قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. تو جهنم بهتون خوش بگزره لعنتیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین