اخبار

درگیری سپاه پاسداران با گروهک کردستیز پژاک

پس از مدتی سکوت و انزوا گروهک کردستیز پژاک بار دیگر مناطق مرزی و کردنشین را را ناامن کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک کردستیز پژاک پس از شکست سنگین در تابستان سال 90 از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مرزهاي شمال غربي و غربي كشور 15 کیلومتر به عمق خاک اقلیم کردستان رانده شدند و از آن بعد جوی آرام و بدون حضور پژاک در روستاهای مرزنشین شاهد بودیم . طبق اخبار منتشره در وبلاک ضد پژاک متاسفانه این گروهک تروریستی بار دیگر سبب ناامنی در منطقه کردنشین «دمبات» از توابع شهرستان ماكو شده و درگیری میان نيروهاي سپاه با اعضاي اين فرقه در منطقه‌ي مرزي و در نزديكي روستاي (گُله) رخ داده و در نتيجه‌ي آن 2 عضو پژاك كشته و يك تن نيز زخمي شده است. اما پژاك تاكنون هويت كشته‌هاي خود را آشكار نكرده است.

اکنون پژاك سكوتي طولاني را بدنبال شكست خود تجربه كرده و اكنون كه پ‌ك‌ك در مرحله‌ي خلع‌سلاح و تسليم شدن است، اين فرقه‌ كه همه چيز آن از فرقه‌ي مذكور است، بدنبال راهي براي گريز از بحران است تا شايد بتواند بعد از انحلال پ‌ك‌ك، به حيات فرقه‌يي خود ادامه دهد. لذا بارديگر خود را به مرزهاي غربي و شمال غربي كشور رسانده تا شايد در آنجا راهي براي رهايي از اين مرگ زودهنگام بيابد، كه البته تجربه ثابت كرده كه اين مرزها، هميشه مكاني براي مرگ پژاك بوده‌اند نه محلي براي ادامه‌ي حيات اين فرقه‌يي.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا