۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • درخواست بدنه حزب تروریستی دمکرات کردستان ایران از سرکرده حزب،برای از سرگیری مجدد فعالیت مسلحانه

درخواست بدنه حزب تروریستی دمکرات کردستان ایران از سرکرده حزب،برای از سرگیری مجدد فعالیت مسلحانه

  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
  • ۲۶۵ بازدید
  • ۱

بر اساس خبری که لحظاتی قبل یکی از منابع موثق ما در شهر کویه اقلیم کردستان عراق برایمان ارسال کرده،در یک جلسه حزبی که شمار زیادی از اعضاء و سران حزب تروریستی و تجزیه طلب دمکرات کردستان ایران،در آن حضور داشته اند،بدنه این حزب تروریستی،رسما” از رهبری درخواست از سرگیری جنگ مسلحانه و فرستادن تیم به داخل خاک ایران برای جنگ با جمهوری اسلامی را کرده اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: بر اساس گزارشات رسیده مدتی است ،بحث در حزب تروریستی دمکرات کردستان ایران بالا گرفته و سردمداران این حزب تروریستی،ناچار به تشکیل دادن جلسه در این خصوص شده اند.

در جلسه مذکور شماری از اعضاء و رهبری موافق این قضیه بودند،کسانی مانند کاوه بهرامی،چکو رحیمی،رستم جهانگیری و …..،این تصمیم،مخالف هایی را نیز از سوی تعدادی دیگر از اعضای این حزب تروریستی بهمراه داشت،مصطفی هجری،کریم پرویزی و ….

مخالفان بر این باور بودند که موقعیت فعلی منطقه،ایران و اقلیم کردستان برای انجام چنین تصمیم و دستوری برای انجام عملیات مسلحانه فراهم نیست و در حال حاضر ادامه دادن این روند حال حاضر مبارزه،جایزتر است و موافقان نیز فکر می کنند که این شیوه مبارزه،حزب تروریستی دمکرات را به لبه پرتگاه رسانده و روزبه روز از قدرت سیاسی و نفوذ این حزب تررویست و جدایی طلب در کردستان ایران می کاهد و تنها راه نجات حزب دمکرات،شروع مبارزه مسلحانه و روانه کردن تیم های نظامی به داخل خاک ایران و منطقه کردستان ایران است.

شایان ذکر است که بعد از چند ساعت مناقشه و کشمکش میان موافقان و مخالفان این تصمیم،هیچکدام به نتیجه ایی نرسیدند و ادامه بحث را به پلنوم آینده موکول کردند.

قضیه فرستادن تیم نظامی به داخل و درگیری با نیروهای جمهوری اسلامی چیز تازه ایی نیست و هر سال از طرف احزاب غیرقانونی ایران،این تیم ها روانه داخل کشور شده و با دادن تلفات بیشمار به مقرهای خود در اقلیم کردستان عراق و اردوگاه و مقرات شان بازمی گردند.

وضعیت اسفناک و معضلاتی که دامن احزاب کردی اپوزیسیون ضد انقلاب را فراگرفته ،دلیل جلو آوردن چنین تصمیمی برای فرار از این مشکلات است و تجربه نشان داده که همیشه نتیجه عکس داشته است.

سال ۸۸ چندین تیم از طرف احزاب تروریستی موسوم به حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران،به منظور به اصطلاح تبلیغات حزبی و کار فرهنگی، غیرقانونی وارد خاک ایران شدند و در منطقه شروع به گروگان گیری و درگیری با نیروهای انتظامی کردند و این باعث شد تا نیروهای مسلح نیز واکنش نشان داده که در نهایت منجر به انهدام و متلاشی شدن این تیم ها شد.

این بار نیز اگر بخواند چنین اشتباهی مثل هر سال تکرار کنند،مطمئنا” نتیجه بهتری از سال های قبل برایشان دربر نخواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. جناح مصطفی هجری حزب دموکرات کاملا تحت کنترل هورامی ها و پاوه ای هاست و این مزدوران خودباخته برای مطرح کردن خود در میان مردم کرد و تحت الشعاع قرار دادن جناح خالد عزیزی اقدام به فعالیتهای تروریستی میکنند. کسی نیست که به مزدوران هورامی در حزب بگوید آخر ای بی هویتها و خودباخته ها حزب دمکرات کردستان اگر چیز ارزشمندی بود الان دست مهابادی ها و بوکانی ها و سقزی ها و سنندجی ها بود و هرگز به شما پشت کوهی های هورامی و پاوه ای سپرده نمیشد!!!!!!!!!!!!!!اکراد حقیقی دیگر آینده خودرا در حزب نمی بینند و لذا آن را به کردهای پلاستیکی سپرده اند.
    پس ای پاوه ای ها و ای هورامی های عضو یا طرفدار حزب از خواب خرگوشی بیدار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *