۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • درخواست امام جمعه اهل سنت ارومیه از خیران برای تامین نیازهای ضروری مستمندان

درخواست امام جمعه اهل سنت ارومیه از خیران برای تامین نیازهای ضروری مستمندان

  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
  • ۳۳۳ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، ملا قادر بیضاوی اظهار داشت: ویروس کرونا به مثابه یک جنگ واقعی است و عدم توجه برای مقابله و پیشگیری از آن مضرات جبران ناپذیری به همراه دارد، از این رو باید قرنطینه خانگی را جدی گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به اقشار بی بضاعت و کم درآمد تصریح کرد: هر چند مصون ماندن از خطرات ویروس کرونا ضرورت در خانه ماندن را صد چندان کرده است، اما در این میان کسانی مجبور به ترک منزل برای تامین نان شب شان هستند.

ماموستا بیضاوی ضمن درخواست از خیران برای تامین نیازهای ضروری مستمندان بیان کرد: دست فروشان بازار و کسانی که در مغازه‌های اجازه‌ای مشغول کسب و کار هستند، از کسادی بازار متضرر شده‌اند، از این رو از خیران و هیئت امنای بازار تقاضا دارم در این شرایط هوای این افراد را داشته باشند.

وی با انتقاد از نبود رویکرد مشخص در تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کاهش حضور مردم در اماکن پرتردد، گفت: صداوسیما در بخشی از برنامه خود مردم را به خرید از فروشگاه‌های بزرگ تشویق می‌کند و در بخشی دیگر قرنطینه خانگی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تاکید کرد: اختصاص بهترین زمان پخش برنامه‌های صداوسیما برای تبلیغِ خرید از فروشگاه‌ها در مقابل التماس از مردم برای ماندن در خانه، در این شرایط قابل توجیه نیست و باید مدیران رسانه ملی به این موضوع توجه داشته باشند.

ماموستا بیضاوی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن استفاده شود، اظهار داشت: دشمنان از طریق این حوزه به‌دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند که باید همواره هوشیار و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه این روزها هر کدام از مسئولان و مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وظایفی را برعهده داشته و همه با هم در راستای ریشه‌کنی این بیماری تلاش می‌کنیم، افزود: باید مردم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن، از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان‌ها انجام می‌دهند و با توجه مضاعف مردم برای رعایت بهداشت فردی و محیط و مهم‌تر از آن، توکل بر خدا، ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *