۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • درآمد میلیون دلاری مسئولان اتحادیه میهنی از ترور کادرهای پ.ک.ک و پژاک

درآمد میلیون دلاری مسئولان اتحادیه میهنی از ترور کادرهای پ.ک.ک و پژاک

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
  • ۱۰۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : حملات پهپادی ارتش ترکیه در مناطق پنجوین و مناطق آسوس و قندیل بدون وقفه ادامه دارد و هر روز منطقه بمباران می شود و روز به روز حملات پهپادی نیز به مناطق جدید صورت می گیرد و هرجا که کادرهای پ.ک.ک و پژاک باشند حملات علیه آن ها صورت می‌گیرد.
سوال این است که چه کسی و چه نهادی این همه اطلاعات دقیق با مشخصات دقیق را در اختیار میت ترکیه قرار می دهد؟! چرا که مناطق مورد نظر تماما کردنشین هستند و تحت حاکمیت حزب اتحاد میهنی کردستان می باشند.

بنا به اطلاعات دریافتی تعدادی از مسئولان در داخل حزب اتحاد میهنی کردستان مستقیما با میت ترکیه همکاری دارند و مشخصات دقیق را در اختیار میت قرار می دهند و بنا به ترور هر نفر با سمت های گوناگون مبالغی دریافت می کنند. برای ترور فرماندهان از  ۲۰۰ هزار دلار به بالا دریافت می کنند و ترور افراد کلیدی مانند اعضای مجلس پ.ک.ک یک میلیون دلار پول دریافت کرده‌اند.
ترور اعضای پ.ک.ک/پژاک بعنوان یک منبع درآمد تبدیل شده است.
ترور اعضای پ.ک.ک/پژاک در کردستان عراق به حالت یک منبع درآمدی کلان تبدیل شده است و مسئولان اتحادیه میهنی با استفاده از تعصبات فامیلی افرادی که همجوار مقرهای پ.ک.ک هستند را شناسایی و از آن ها در این کار استفاده می کنند. زیرا تعدادی از اهالی منطقه همجوار با پ.ک.ک توسط پ.ک.ک دستگیر شده اند و آن ها علنا اعتراف کرده اند که مسئولان اتحادیه میهنی از انها خواسته اند که با میت همکاری کنند و چندین نفر نیز هم اکنون در زندان پ.ک.ک به سر می برند.

علی رغم اینکه پ.ک.ک می داند که کدام یک از مسئولان اتحادیه میهنی با میت همکاری دارند اما اسامی انها را فاش نمی کند که این جای سئوال و شک برانگیز است زیرا حملات روز به روز افزایش می یابد و افراد ترور می شوند.
یکی از مهمترین سوالاتی که مطرح است این است که افرادی که در حزب اتحادیه میهنی کردستان با میت ترکیه همکاری دارند ایا رهبر این حزب نیز از این فعالیت ها آگاهی دارد یا نه؟
مسلما جواب بله است زیرا بدون اجازه سرویس اطلاعاتی و نیروهای ضد ترور اتحادیه میهنی کسی نمی تواند اطلاعاتی را جمع کند و مشخص است که اطلاعات پردازش می شود و بصورت دقیق در اختیار میت قرار می گیرد و از بیانیه های اخیر نیروهای ضد ترور اقلیم مشخص می شود که انها آگاهی دقیق راجع به حملات دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین