۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دانش آموزان شین آبادی ابزار تبلیغاتی پژاک

دانش آموزان شین آبادی ابزار تبلیغاتی پژاک

  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
  • ۳۰۸ بازدید
  • ۰

پژاک با بی سرپرست کردن بیش از صدها  کودک دختر و پسر کُرد ،اکنون  در رفتاری متناقض خود را از مدافعان حقوق کودکان خوانده و از دانش آموزان شین آبادی حمایت می کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پژاک به دلیل عدم داشتن پایگاه اجتماعی در بین هم‌وطنان کُرد در استان‌های غربی کشور طی سال‌های اخیر دچار مرگ سیاسی و تشکیلاتی شده‌اند سعی می‌کند با انتشار مطالبی در رسانه‌های وابسته به خود یک بار دیگر خود را مدافع مردم کرد نشان دهند. بر همین اساس سایت وابسته به گروهک تروریستی  پژاک با جوسازی و تبلیغات بدنبال دست یابی اهداف خود می باشند.

پژاک در میان احزاب تروریستی کُرد خون خوارترین و وحشی ترین فرقه محسوب می گردد. پژاک پس از قتل و کشتار بسیاری از هم وطنان  غیر نظامی کُرد و بی سرپرست کردن بیش از ۱۵۰کودک  ،اکنون با بی خردی هرچه تمام با جوسازی و تبلیغات  خود را مدافع حقوق دختران شین آبادی معرفی می نماید.

پسران و دختران کُرد بسیاری با جنایت های پژاک از نعمت پدر بی بهره شدند. اما پژاک هیچ موقع در رسانه های خود از کودکان بی سرپرستی را که خود عامل بی سرپرستی آنان بوده سخن نمی گوید ! ولی دانش آموزان شین آبادی را که در اثر یک حادثه دچار مصدومیت شده اند و تمام ارکان ها و دستگاه های دولتی جهت بهبود آنان تلاش ها می کنند ، ابزار تبلیغاتی کرده و از این موضوع سوءاستفاده می نماید و در این میان کاسه ی داغ تر از آش شده است .

 فرزندان بسیاری از شهیدان و هم وطنان کُرد همانند ماموستا ملا عظیم مشهورزاده ، مظفر نفشینه ، ارجمند زاده و یا چندین شهید دیگر از وجود نعمت پدر بی بهره شده اند ، چرا پژاک در آن موقع به فکر فرزندان آنان نبود؟!آیا در این فکر نبود که با به قتل رساندن آنان  فرزندان و خانواده های آنها یتم و بی سرپرست می شود؟!

جای هیچ شک و شبهه ای نیست که وظیفه ی دولت و نظام حمایت حداکثری از دانش آموزان شین آبادی باشد،ولی در این میان عملکرد  پژاک متناقض وبا ادعای انان در تضاد می باشد ،احال با قتل و کشتار جوانان کُرد و بی سرپرست کردن شمار زیادی از کودکان و خانواده های کُرد جایی بسی تامل و تفکر است!؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین