۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جوسازی گروهک‌ تروریستی پژاک از وجود تکفیری‌ها در ایران

جوسازی گروهک‌ تروریستی پژاک از وجود تکفیری‌ها در ایران

  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
  • ۳۶۱ بازدید
  • ۰

ادعای این گروهک مبنی بر پشتیبانی و حمایت از جریان تکفیری در حالیست که استراتژی جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات این جریان در کشور مقابله و اقدام حداکثری در برابر تحرک حداقلی جریان تکفیری است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از سیر نیوز، طی چند روز گذشته و با آغاز  حمله گروهک تکفیری ـ بعثی داعش به مناطق کردنشین عراق برخى سایت‌ها و رسانه‌های وابسته به گروهک‌های تروریستی  پژاک و حزب منحله دموکرات از حضور تعدادى از عناصر داعش در مناطق مختلف استان کردستان خبر داده‌اند.این گروهک‌ها که به دلیل عدم داشتن پایگاه اجتماعی در بین هم‌وطنان کُرد در استان‌های غربی کشور طی سال‌های اخیر دچار مرگ سیاسی و تشکیلاتی شده‌اند سعی می‌کند با انتشار مطالبی در رسانه‌های وابسته به خود یک بار دیگر خود را مدافع مردم کرد نشان دهند. بر همین اساس سایت وابسته به گروهک تروریستی پژاک در گزارشى نوشته است «پس از حضور پیشمرگه‌های این حزب در جبهه‌های جنگ علیه داعش در عراق، گروه‌های تندرو مذهبی در شهرهای بانه، سقز، مریوان و سنندج با پشتیبانی رژیم ایران اقدام به تبلیغات و پروپاگاندای هدفمند می‌کنند.»
ادعای این گروهک مبنی بر پشتیبانی و حمایت از جریان تکفیری در حالیست که استراتژی جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات این جریان در کشور مقابله و اقدام حداکثری در برابر تحرک حداقلی جریان تکفیری است.

سلفی1

طبق ادعاى این سایت «این گروه‌های سلفی در تهدید حزب دمکرات و با نام بردن از این حزب به عنوان “کافر و مرتد” و به منظور پشتیبانی از داعش فعالیت کرده و از جوانان درخواست کرده است که به منظور پشتیبانی از داعش به این سازمان تندرو بپیوندند.» به نظر می‌رسد پس از آن‌که حکومت اقلیم کردستان عراق مانع از حضور اعضای گروهک‌های تروریستی در بین پیشمرگان کرد شده است و اعلام کرده نیازی به حضور آنها نیست، باعث گردیده گروهک دموکرات برای تأثیرگذار جلوه دادن خود در مقابله با گروهک داعش این ادعا را مطرح کند.
هم‌چنین رسانه‌های وابسته به پژاک نیز به صورت منظم در حال مخابره اخباری مبنی بر حضور اعضای داعش در شهرهای استان کردستان هستند. از آنجایی که بخش‌های کردنشین سوریه، عراق و حتی ترکیه که در این مقطع زمانی روزهای سختی پشت سر می‌گذارند اعضای این گروهک که وابستگی آنها به گروهک پ.ک.ک و شخص عبدالله اوجالان بر کسی پوشیده نیست و وی نیز در حال همکاری با دستگاه امنیتی ترکیه موسوم به میت است، سعی دارند و تهیه و انتشار چنین اخباری مناطق کردنشین ایران را نیز وارد این ماجراجویی‌ها کنند.
هر چند به دلیل هوشیاری هم‌وطنان کرد این نقشه و دسیسه دشمنان به نتیجه نخواهد رسید ولی نیروهای نظامی و امنیتی باید با هرگونه تهدید امنیتی از جانب گروه‌هایی که مخل امنیت و آسایش مردم می‌شوند در هر لباس و با هر نامی هستند شدیدترین نوع برخورد را اعمال نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین