۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خودکشی دختر اشنویه ی سناریوی تکراری تروریست ها برای آشوب و ناامنی

خودکشی دختر اشنویه ی سناریوی تکراری تروریست ها برای آشوب و ناامنی

  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
  • ۴۱۱ بازدید
  • ۰

خودکشی دختر اشنویه ی همانند حادثه مهاباد سوژه خبری احزاب و گروه های معاند ضد انقلاب گردید، تا با جو سازی و شایعه فراکنی سناریوری سخیفانه ی مهاباد را تکرار نمایند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: رسانه های وابسته به تروریست های احزاب کُردی خودکشی دختر اشنویه ی را باردیگر بهانه قرار داده و همانند سناریوی هتل تارای مهاباد بدنبال تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات جوانان کُرد هستند.
خبرگزاری فرات نیوز وابسته به تروریست های پ ک ک و پژاک با انتشار خبری کذب با این مضمون ،”خودکشی یک دختر اشنویی در پی تجاوز مامور سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ” بدنبال برپایی آشوب و نا امنی در کردستان ایران می باشد، در انتهایی این خبر کذب نیز از قصد برپایی تظاهرات و تجمعات توسط اهالی منطقه سخن گفته است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی برای صحت این خبر ،موضوع را از مسئولین منطقه پیگیری کرده است:
طبق اظهارات یک منبع آگاه به خبرنگار ما ،سلیمان رزین مشهور به ریزی یکی از اراذل اوباش منطقه به دختری بنام سمیه پور قباد فرزند ابوبکر علاقه مند می شود ، این دختر در مطب داندان پزشکی دکتر ابوبکر افشنگ منشی بوده و چندین بار توسط سلیمان ریزی در مطب مورد اذیت و آزار قرار گرفته و حتی در یک مورد سلیمان وی را در صورت عدم ازدواج با چاقو تهدید به مرگ کرده بود ،که با وساطت دکتر افشنگ موضوع خاتمه یافت. لازم به ذکر است دکتر افشنگ علاوه بر فعالیت در مطب داندان پزشکی رئیس بیمارستان اشنویه می باشد.
این اوباش عصر روز ۱۴ خرداد ماه با اطلاع از تنهایی دختر در خانه ،طی تماس تلفنی باردیگر وی را تهدید به مرگ می کند ، و خانواده ی مقتول پس از مراجعه به خانه از حلق آویز شدن دختر خود مواجه می کردند.
در ضمن پزشکی قانونی شهرستان نقده هرگونه تجاوز و یا تعرض به مقتول را رد کرده و خودکشی دختر را نیز تائید کرده است.
اکنون رسانه های تروریست ها با بی شرمی هر چه تمام این اراذل اوباش را مامور سپاه خوانده در صورتی که هویت این فرد در منطقه بر همه هویدا و از اراذل بنام منطقه می باشد.لذا مردم آگاه و با غیرت منطقه ی اشنویه بایستی تحت تاثیر شایعات تروریست ها نشده و با اگاهی و معرفت واقعیت ها را بنگرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین