۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر قریب الوقوع اتمام نبرد با پ.ک.ک

  • ۱۲ دی ۱۳۹۷
  • ۳۳۸ بازدید
  • ۰

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد: تمامی شهرهای تحت کنترل گروه تروریستی «پ.ک.ک» از وجود آنها پاکسازی شده و پایان نبرد با این گروه نزدیک است.
به گزارش انجمن بی تاوان«سلیمان سویلو» با اشاره به این که دیگر هیچ شهری به‌طور کامل در اختیار گروه تروریستی پ.ک.ک قرار ندارد،گفت: تقریبا به پایان نبرد با این گروه رسیده‌ایم. سویلو با بیان این که کشورهای غربی برای سال‌های متمادی است که از گروه پ.ک.ک حمایت می‌کنند، افزود:به همین دلیل بود که در اولین واکنش به خروج آمریکا از سوریه، فرانسه با آن مخالفت کرد.

از سویی،رئیس جمهوری ترکیه در پیامی به مناسبت سال نوی میلادی با بیان این که کشورش در سال ۲۰۱۸ توانست بر شبه‌نظامیان کُرد غلبه کند، گفت:گروه‌های جدایی‌طلب در منطقه تهدیدی برای آینده ترکیه هستند.

وی با تاکید بر این که ترکیه به خاک، تمامیت ارضی و حقوق هیچ کشوری چشم ندوخته است،افزود: هدف آنکاراحفظ امنیت، آرامش و آینده درخشان برای خود و کشورهای منطقه بوده و ترکیه مسبب مشکلات منطقه نیست.

اردوغان با بیان این که بدون حل مسائل منطقه نمی توانیم آینده کشورمان را تضمین کنیم و بر حقیقت این موضوع واقفیم، گفت: این واقعیت ترکیه را مجبور به اتخاذ یک سیاست فعال در عمل و در دیپلماسی کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین