۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خبرگزاری آناتولی مدعی شد؛ شنود سخنان قاراییلان ازسوی ارتش ترکیه/ اعتراف قاراییلان به خسارات گسترده پ.ک.ک

خبرگزاری آناتولی مدعی شد؛ شنود سخنان قاراییلان ازسوی ارتش ترکیه/ اعتراف قاراییلان به خسارات گسترده پ.ک.ک

  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
  • ۳۰۱ بازدید
  • ۰
خساراتی که در چند روز اخیر داده ایم خطوط قرمز را رد کرده است. این وضعیت در جزیره و یوکسکوا به بدترین حالت خود رسیده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  به نقل از خبرگزاری آناتولی، بر اساس اخبار منتشر شده از منابع رسمی ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه، پیام مراد قاراییلان، عضو شورای رهبری پ.ک.ک به نیروهای نظامی پ.ک.ک در خصوص تحولات اخیر در جنگ با ارتش ترکیه که از طریق بیسیم اعلام شده بود شناسایی شده و توسط ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است.
مراد قاراییلان، در این پیام عنوان کرده است: خساراتی که در چند روز اخیر داده ایم خطوط قرمز را رد کرده است. این وضعیت در جزیره و یوکسکوا به بدترین حالت خود رسیده است. حمایت های مردمی از نظامیان پ.ک.ک به صفر رسیده است.
وی در ادامه این پیام می گوید: این وضعیتی که در منطقه کردنشین ترکیه به وجود آمده به خاطر نالایقی برخی افراد وابسته به پ.ک.ک صورت گرفته است. مسئولان این اتفاقات مجازات خواهند شد. عناصر جوانان میهن پرست و انقلابی (YDG-H) وابسته به پ.ک.ک در حال تضعیف شدن هستند که این تضعیف از سستی عناصر موجود در درون این جریان نشأت می گیرد. جوانان میهن پرست و انقلابی ساختار خاص خود را دارد. گفتن این که جوانان میهن پرست و انقلابی جزو پ.ک.ک هستند اشتباه است. در درون جوانان میهن پرست و انقلابی به هیچ عنوان نیروهای موسوم به “نیروی کوه” وجود ندارند.
در ادامه این سخنان آمده است: دیگر نمی توانیم در کوه قندیل بمانیم. در کوه قندیل و سایر کمپ های خود با حضور ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر در تلاش برای اداره اوضاع هستیم. مهمات به پایین ترین حد خود رسیده است. در درون ما جاسوس هایی نیز وجود دارند که باعث می شوند کمپ ها، انبارهای مهمات و مکان های استراتژیکی که تا کنون به هیچ عنوان مورد شناسایی قرار نگرفته بود اکنون مورد حمله ارتش ترکیه قرار گیرند. تعداد کشته بسیار زیاد است. در تونجلی تلفات زیادی داده ایم که جبران آن بسیار سخت است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین