۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • خانواده یک عضو کشته شده پ.ک.ک نمایندگان گروهک را از خانه خود اخراج کردند

خانواده یک عضو کشته شده پ.ک.ک نمایندگان گروهک را از خانه خود اخراج کردند

  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
  • ۱۴۸ بازدید
  • ۰

خانواده یک عضو کشته شده پ.ک.ک : ما در علت کشته شدن او تردید داریم و به پ.ک.ک اعتقادی نداریم.

به گزارش انجمن بی تاوان، زمانی که یک هیئت پ.ک.ک به منزل عنصر کشته شده این گروهک در گرمیان رفتند، درگیری شدیدی بین آن ها و خانواده وی شروع شد و این خانواده تروریست ها را از خانه خود بیرون کردند.

بر اساس اطلاعات واصله یک هیئت پ.ک.ک به نمایندگی از فردی به نام وهاب اسمل فیش و فردی ناشناس به نام هوال اغید در روز ۵ نوامبر به خانه یک چریک به نام محمد کاری در محله اسمود شهر کلار رفتند.خانواده چریک بلافاصله به آنها گفتند: «خب بعد از سه سال به ما می گویید پسرتان کشته شده است؟ پس چرا زودتر به ما نگفتید؟ چرا بعد از یک هفته یا بعد از یک ماه به ما نگفتید؟» هیئت پ.ک.ک به آنها می گوید که از این موضوع اطلاعی ندارند و این دستور را از بالا به ما داده اند. خانواده متوفی به آنها گفتند: این درست نیست، اگر راست می گویید جنازه پسرمان را به ما برگردانید».

در پاسخ، هیئت پ‌ک‌ک عکسی بیرون آورد و به آن‌ها گفت: «این جسد پسر شماست، اما او را نمی‌توان شناخت، زیرا در زاب کشته شده است.» این امر باعث ایجاد تنش بین آن‌ها و خانواده‌ی چریک متوفی شد.

محمود گرمیانی، عموی پسر متوفی به پایگاه خبری گفت: «پ‌ک‌ک سه چهار روز پیش به ما گفت که پسر شما سه سال پیش کشته شد، چرا این کار را کردید؟ گفتند از بالا به ما گفته اند و ما نمی دانیم باید از بالا جواب بدهند ما جنازه ها را خواستیم گفتند پنج نفر هستند و بدنشان مخدوش شده است.

«پ‌ک‌ک شبانه از طریق یکی از دوستان پسر برادرم با او تماس گرفت و به او گفت که حما کشته شده است، سپس صبح پ‌ک‌ک به عمویم زنگ زد و به او گفت که فردا به خانه‌اش می‌آیند. می دانستیم از چه قرار است، اما گفتیم اجازه دهید بیایند. وقتی آمدند از آنها سؤالات زیادی پرسیدیم گفتند نمی دانند چرا دیر به آنها گفته شده است. ما با ناراحتی به مقابله با آنها رفتیم و به آنها فحاشی کردیم و در خانه خود با آنها روبرو شدیم و جسد پسرمان را از آنها خواستیم.

پسر ما بچه بود و فریب خورد، کسانی که می روند شستشوی مغزی می دهند، بچه بود، بچه ها حرام را دوست دارند و ما نمی دانستیم او رفته است. ما سه بار برای جویا شدن به قندیل رفته ایم، اما هر بار به ما دروغ گفته اند، حالا به پ.ک.ک می گوییم جسد پسرمان کجاست. این خواهرزاده من چگونه کشته شد؟ پ.ک.ک مردم را از کلار می برد، دو سه نفر از کلار برگشته اند، اما هیچکس حقیقت را به ما نمی گوید. چرا این مردم برگشته اند و بچه ما کشته شده است؟ هیچ کس به ما چیزی نمی گوید.»

شواهدی وجود دارد که او توسط هواپیما کشته شده است؟ آنها تصاویر پنج نفر را به ما نشان دادند، دو عرب و یک نفر از ترکیه که در زاپ کشته شده بودند. ما به پ‌ک‌ک گفتیم که اجازه دهند پسرمان فقط با ما تماس بگیرد، اما این کار را نکردند. پ.ک.ک دوباره ما را فریب نخواهد داد، اگرچه پ.ک.ک روی بچه های گرمیان کار می کند و آنها را شستشوی مغزی می دهد، اما هیچ پدر و مادری حاضر نیست فرزندش به پ.ک.ک بپیوندد.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین