۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • خانواده لطیفه حمیدی؛ پ.ک.ک دست از سر کُردها بردارد

خانواده لطیفه حمیدی؛ پ.ک.ک دست از سر کُردها بردارد

  • ۳ مهر ۱۴۰۰
  • ۲۸۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، لطیفه حمیدی با نام سازمان برفین_ویان از اعضای سابق گروهک تروریستی پ.ک.ک می باشد که چند وقتی است جنازه او بازیچه تبلیغاتی رسانه های وابسته به تروریست های پ.ک.ک شده است.

خبرنگار انجمن بی تاوان با حضور در منزل پدری لطیفه گفت و گویی چند با خانواده وی داشته است.

لطیفه حمیدی متولد سال ۱۳۷۰ هجری شمسی در روستای قونی ارومیه از توابع بخش صومای برادوست می باشد که در سن ۱۴ سالگی توسط همسایه دیوار به دیوارشان فریب داده شده و به گروهک تروریستی پ.ک.ک ملحق شده است.

لطیفه در یک خانواده ۷ نفره بدنیا آمده و تا اول راهنمایی درس خوانده است.در عالم کودکی سیر می کرده که سر از صفوف پ.ک.ک درمی آورد.

لطیفه در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ طی درگیری با نیروهای ارتش ترکیه در استان دیاربکر این کشور به همراه ۳ دختر دیگر کشته شده است.

خانواده وی در سال ۸۴ بعد از ناپدید شدنش چندین ماه به دنبال او می گردند تا خبری از وی بدست آورند اما تلاش ها بی نتیجه می ماند.تا اینکه عروس همسایه لب به اعتراف می گشاید و می گوید در قبال دریافت پول از عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک علاوه بر لطیفه خواهر شوهر را خود را نیز فریب داده و راهی صفوف پ.ک.ک می نماید.

سران پ.ک.ک بعد از اعلام خبر کشته شدن لطیفه در رسانه های تروریست ها، از نامبرده به عنوان فرمانده ارومیه ای یاد می کنند.اما غافل از آن هستند که با تبیلغات دروغین خشم و انزجار کُردها را نسبت به  خودشان بیشتر می کنند.

سوالی که خانواده لطیفه و دیگر خانواده ها از سران گروهک دارند این است که حضور یک دختر نوجوان اهل ارومیه چه تناسبی با شعارهای دروغین پ.ک.ک در قبال مبارزه برای حقوق کُردها دارد؟

اگر پ.ک.ک دنبال حقوق کُردها است و برای نجات ان ها می جنگد پس چرا کودکان را به استخدام خود درمی آورد؟ ان هم با ربایش و فریب.

علاوه بر لطیفه ۳ برادر بزرگتر او نیز در خانواده حضور داشتند.پس چرا پ.ک.ک ان ها را استخدام نکرده و به عضویت خود درنیاورده است؟

پ.ک.ک با چه مجوزی دختران و پسران خردسال را بدون اجازه خانواده آن ها به جنگ ارتش ترکیه می فرستد؟

این ها همه سوالاتی است که تک تک اعضای خانواده لطیفه حمیدی و صدها کودک و نوجوان قربانی تروریسم پ.ک.ک مدام از سران پ.ک.ک و پژاک می پرسند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *