۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خانواده‌های قربانیان جنایت‌های پژاک: برای پاک‌سازی عناصر تروریستی پژاک تا پای جان حامی دستگاه‌های قضایی و امنیتی هستیم

خانواده‌های قربانیان جنایت‌های پژاک: برای پاک‌سازی عناصر تروریستی پژاک تا پای جان حامی دستگاه‌های قضایی و امنیتی هستیم

  • ۵ اسفند ۱۳۹۳
  • ۲۶۵ بازدید
  • ۰

تعداد زیادی از خانواد‌ه‌های قربانی ترور و به شهادت رسیده توسط گروهک تروریستی پژاک در استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای خواهان مجازات و محاکمه عناصر مرتبط با این گروهک تروریستی شدند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از مرصاد نیوز،پس از عملیات های پاکسازی مناطق شمال غرب و غرب کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تأمین امنیت مناطق کرد نشین و پس از تقدیم چندین شهید و جانباز در این عملیاتها تعدادی از عناصر تروریستی پژاک به دام افتادند. در این عملیات ها بسیاری از تروریستهای آموزش دیده و پشتیبانی شده توسط دستگاه های جاسوسی آمریکا و اسرائیل پس از پاکسازی ها اقدام به خودکشی کرده و برخی از آنها نیز که موفق به خودکشی نشدند دستگیر شدند. یکی از این عناصر که دستشان به خود فرزندان این آب و خاک از شیعه و سنی آلوده است و طی این عملیان ها به دام افتاده است، شخصی به نام “سامان نسیم” است که رسانه های فرصت طلب وابسته به سرویس های جاسوسی در پی استفاده ابزاری از این موضوع در تداوم سیاست های دوگانه حقوق بشری هستند.   بیانیه خانواده های کرمانشاهی قربانیان ترور و به شهادت رسیده توسط عناصر گروهک پژاک در همین راستا جمعی از خانواده های قربانیان جنایت های تروریستی گروهک پژاک که در استان کرمانشاه به شهادت رسیده اند با صدور بیانیه ای خواستار محاکمه و مجازات عناصر تروریستی پژاک شدند. در متن این بیانیه که امضای بیش از ۳۵ خانواده شهید از جمله شهیدان نادری، همتی، مرادی، نوری، شکر بیگی و … در آن به چشم می خورد آمده است: نطام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا کنون همواره در مواجهه با گروهک های دست پرورده آمریکا و اسرائیل شهدا و جانبازان زیادی را مظلومانه تقدیم کرده است. شهدایی که جان خویش را فدای امنیت و آرامش مرزها و مردمان مرزنشین خصوصا در غرب و شرق کشور کرده اند و مظلومانه قربانی ترور عناصر وارداتی و آموزش دیده در اردوگاه های آمریکایی شده اند. ما خانواده هایِ داغِ پدر و فرزند و همسر دیده به همه مراجع بین المللی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند تأکید می کنیم که در محاکمه و رسیدگی به جنایات این گروهک ها دست از نگاه های دوگانه و سیاست بازی های منفعت طلبانه بردارند. ما خانواده های شهدا و جانبازان اعلام می کنیم که در رساندن جنایتکاران در حق مردم مظلوم غرب کشور و قربانیان ترور برای تسکین قلبهای داغ دیده تا پای جان حامی دستگاه های قضایی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم. به گزارش مرصاد امضاهای این بیانیه از سوی خانواده های قربانی ترور و به شهادت رسیده توسط گروهک پژاک در حال افزایش است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین