۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حاشیه های اعدام یک عضو گروهک تروریستی پژاک+تصاویر

حاشیه های اعدام یک عضو گروهک تروریستی پژاک+تصاویر

  • ۵ اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۷۱ بازدید
  • ۰

بار دیگر رسانه های ضدانقلاب و فعالان به اصطلاح حقوق بشر با سر دادن شعار «حقوق بشر» علیه نظام اسلامی وارد عمل شدند،در همین رابطه رسانه های معاند به بهانه اعدام یک عضو گروهک تروریستی پژاک نظام ج.ا.ا را آماج حملات خود قرار دادند، در این میان گروه های مختلف از جمله «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی» نیز با اطلاع این موضوع به مجامع حقوق بشری درصدند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  :سامان نسیم متولد شهریورماه سال ۱۳۷۳ و اهل شهر مریوان از استان کردستان است. او در۲۶ تیرماه سال ۱۳۹۰ در جریان درگیری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای گروهک تروریستی پژاک در مرز سردشت بازداشت شد. او به تحت بازجویی قرار گرفت و بعد‌ها به زندان مهاباد منتقل شد. سامان نسیم در شعبه ۱ دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام محاربه به اعدام محکوم و سپس حکمش در دیوان ‌عالی کشور تایید شد.

saman nasim site democracy for iran

رسانه های ضدانقلاب با پوشش گسترده این خبر بیش از همه بر طبل رسوایی خود کوبیدند چراکه ماهیت گروهک تروریستی پژاک بر کسی پوشیده نیست، حملات مسلحانه به مرزهای غربی کشور و به شهادت رساندن ماموران مرزبانی از جمله اقدامات وحشیانه این گروهک تروریستی است. بی شک انجام عملیات تروریستی در هر کجای دنیا مورد تنفر است و عاملان آن مستحق سنگین ترین مجازات هستنند؛ اما اینکه هر کشوری بنابر قوانین خود چگونه با آنها برخورد می کند از دیگر نکاتی است که در این گزارش قرار است در مورد آن بحث شود.

همچنان که پیشتر گفته شد، سازمان های به اصطلاح حقوق بشری نیز درباره «سامان نسیم» مطالب بسیاری منتشر کردند، کمپین دفاع از زندانیان سیاسی در گزارشی که دیروز منتشر کرد به موضوع اعدام سامان نسیم پرداخت. نکته جالب در این میان عنوان پرطمطراق «دفاع از زندانیان سیاسی» است در حالیکه نیک می دانیم سامان نسیم عضو گروهک تروریستی پژاک می باشد.

رسانه ها و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری علاوه بر مانور رسانه ای در موضوع اعدام پای دیگر مسائل را نیز به این موضوع باز می کنند!

به عنوان نمونه سایت دموکراسی برای ایران می نویسد: «سامان نسیم زندانی محبوس در زندان مرکزی ارومیه، سپیده‌دم روز پنج‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، درحالی به چوبه دار آویخته شد که سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدافع حقوق بشر درخواست توقف فوری حکم اعدام سامان نسیم را از رهبر و رییس جمهور اسلامی ایران داشتند.»

bandicam 2015-02-20 16-12-10-827

همچنین مصاحبه با خانواده فرد مجرم از دیگر ترفندهای سایت ها و رسانه های ماهواره ی ضدانقلاب است، این مهم بیشتر به آن سبب صورت می گیرد که فرد مجرم بیگناه جلوه داده شود!

 

در پایان گفتنی است که دستگاه قضائی در نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت کاملا مستقل عمل می کند و عملکرد آن فارغ از هر گونه مباحث سیاسی و اقتصادی است

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین