۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمله بی‌سابقه داعش به نیروهای عراقی

  • ۱۵ دی ۱۳۹۴
  • ۲۶۲ بازدید
  • ۰

احمد الجغیفی، یکی از مسئولان پلیس شهر حدیثه واقع در غرب بغداد اعلام کرد، شهر حدیثه از سه محور مورد هجوم داعش قرار گرفت اما دستگاه امنیتی متشکل از نیروهای ارتش، پلیس و عشایر موفق شدند در برابر این حمله ایستادگی کرده و خسارات زیادی را به تروریست‌ها وارد کنند.

 

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :   احمد الجغیفی، یکی از مسئولان پلیس شهر حدیثه واقع در غرب بغداد اعلام کرد، شهر حدیثه از سه محور مورد هجوم داعش قرار گرفت اما دستگاه امنیتی متشکل از نیروهای ارتش، پلیس و عشایر موفق شدند در برابر این حمله ایستادگی کرده و خسارات زیادی را به تروریست‌ها وارد کنند.

الجغیفی اظهار داشت: داعشی‌ها با ده‌ها خودروی بمب گذاری شده و تعداد زیادی نیرو به شهر حدیثه یورش آوردند اما نیروهای دولتی با کمک جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی توانستند بیش از ۲۰ داعشی را از پای درآورده و ۱۵ خودروی بمب گذاری شده را منهدم سازد.

این مسئول فرماندهی پلیس حدیثه در ادامه تاکید کرد: نیروهای نظامی موفق به بیرون راندن داعش و نیز گسترش دایره کنترل خود بر ورودی “بروانه” یکی از مناطق اطراف شهر حدیثه (واقع در ۳۰۰کیلومتری غرب بغداد) شدند.

شهر حدیثه در استان الانبار تاکنون بارها مورد هجوم داعش قرار گرفته است. مناطق اطراف این شهر در کنترل تروریست‌های داعش است.

در همین راستا خالد سلمان، رئیس شورای شهر الخالدیه، گفت: داعش تلاش کرد خسارات خود در شهر الرمادی را باحمله به شهر حدیثه جبران کند اما همه ما در ارتش پلیس و عشایر عراقی چنین یورشی را پیش بینی می‌کردیم به همین دلیل هم توانستیم با آن مقابله کرده و آن را در هم بشکنیم.

سلمان ادامه داد: سلاح داعش خودروهای بمب‌گذاری شده و عوامل انتحاری است اما با وجود انفجار تعدادی از این خودروها و عوامل انتحاری توسط تروریست‌ها ما توانستیم در برابر آنها ایستادگی کرده و ده‌ها تن از داعشی‌ها را از پای در آوریم.

منبع: ایسنا
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *