۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حملات سنگین سپاه پاسداران به مواضع حزب منحله دمکرات(حدکا)

  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
  • ۳۴۹ بازدید
  • ۰

سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت های اخیر حزب منحله دمکرات ،مواضع این گروه تروریستی در اقلیم کردستان عراق را بشدت گلوله باران کرد

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از رسانه های اقلیم کردستان عراق ، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بشدت  مواضع حزب منحله دمکرات در اقلیم کردستان عراق را توپباران کرد.

سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت های اخیر حزب منحله دمکرات ،مواضع این گروه تروریستی در اقلیم کردستان عراق را بشدت گلوله باران کرد

عناصر تروریستی دمکرات چندی قبل با تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران در مناطق سردشت و اشنویه با نیروی ها نظامی ایران درگیر شده و به هلاکت رسید ه اند.

جمال پور کریم از عناصر حزب منحله  دمکرات در ایام عید قربان ، طی ملاقات با مقامات عربستان سعودی منابع مالی چشمگیری بمنظور ایجاد شرارت و نا امنی در خاک جمهوری اسلامی ایران  از سعودی ها دریافت کرده  و جمهوری اسلامی ایران را متهم به زیادخواهی و تروریست پروری  در منطقه  خاورمیانه محکوم  نموده و ادبیات خوشایند سعودی ها را در مصاحبه خود انجام داد.

اکنون جمهوری اسلامی ایران شرارت های این گروه تروریستی را برنتافته و تصمیم به نابودی تروریست های دمکرات از منطقه خاورمیانه شده است.

روز گذشته سپاه پاسداران مناطق بربزن-سه قه ر- قوچی هاجر در اقلیم کردستان از مناطق مسکونی دمکرات ها  را بشدت توپباران کرده  و بسیاری از خانه های این تروریست ها ویران نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *