۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت از کوبانی و جنگ با داعش ، یا اعطای مشروعیت به پژاک؟!

  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
  • ۴۵۷ بازدید
  • ۵

جوانان و نوجوانان کردستان ایران بایستی آگاه باشند که تروریست های  پژاک با استفاده ی ابزاری از کوبانی ،  مردم منطقه را با طناب داعش به چاه پژاکیسم سوق می دهند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :برخی کارشناسان سیاسی معتقدند پشت پرده بیانیه ها در فضای مجازی به اصطلاح حمایت از عین العرب ( کوبانی ) تحرکات مشکوک و آشکاری نهفته است که برگرفته از جریان سازی توطئه ای با هدف ایجاد آشوب و ناامنی دراستانهای هم مرز ایران با عراق که میتواند دنباله رو اهداف لانه زنبوری استکبار و گروهکهای عاملش ( داعش وپژاک ) باشد.
جمهوری اسلامی ایران صراحتا اعلام میدارد هر گونه نسل کشی و فرقه گرایی و قتل عام در غزه یا آمرلی یا عین العرب ( کوبانی ) را محکوم میکنم اما سئوالی که اساسا ذهن هر انسانی را مشغول مبهماتی در جریانات اخیر میکند اینست که وقتی جنایاتی مشابه قتل عام کوبانی مثل غزه و آمرلی و سایر شهرهای عراق اتفاق می افتد هرگز سابقه نداشته مردم بصورت خودجوش و یا صدور بیانیه های متعدد رنگ وارنگ که اغلب از سایتهای ضدانقلاب وشبکه های اجتماعی صادر میشود بدون هماهنگی و اخذ مجوز اصرار به تظاهرات آنهم هر روز و بطور متناوب! و بودار و با شعارهایی ضدونقیض و تجمعهایی آنهم در مکانهایی مشکوک نمایند.
و دیگر اینکه مگر دولت جمهوری اسلامی همواره در اینگونه موارد در خط مقدم محکومیتها و صدور بیانیه ها حتی حضور سردار سلیمانی در کمک به کردهای عراق پیشقدم نشده اند؟!
اکنون کاملا ملموس و مشهود است ، که کوبانی و داعش ابزاری برای گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک بوده تا بدین شیوه اهداف شوم و تروریستی خود را در این مقطع از زمان جلو ببرند.
اینکه گروهکهای تروریستی پ.ک.ک و ی.ک.ک و داعش به نوعی همواره از عوامل اصلی وابسته به استکبارجهانی برای اجرای نقشه های شومش میباشند شکی نیست و دعوت گروهک تروریستی پ.ک.ک نیز درتشکیل کمین های در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و یا جریانات تجمعات هم آشکار است و برکسی پوشیده نیست اما اینکه چرا این که موضوع کوبانی در شبکه های اجتماعی و رسانه های گروهک جولان می دهد ، سئوالاتی را در ذهن متبادر میکند که نمیتوان از روی آن بسادگی گذشت.
بدون هیچ شک و ترددی می توان اذعان داشت که این جولان رسانه ی و استفاده ابزاری از عین العرب ( کوبانی ) و جنگ با داعش چاه فرقه گرایی و نژادپرستی و در راس آن طناب فتنه گروهک پژاک است هدف آنها تحریک فعالین مدنی و سایر گروه های مردم نهاد و هویت طلب بمنظور ایجاد درگیری و نهایتا آشوب اجتماعی است که از این آب گل آلود پ.ک.ک ، که نفوذش را درترکیه روز به روز از دست داده برای تجدید قوا وارد لایه های اجتماعی ایران شده و با ایجاد اغتشاش و ناامنی به سایر اهدافش که از نقشه های استعمار و استکبار جهانیست برسد.
اکنون در این مقطع از زمان بایستی جوانان و نوجوانان کُرد از حیله دشمن آگاه شوند تا دشمنان نتواند با به بازی گرفتن احساسات آنان بتواند اهداف اش را پیشببردو به گروهک تروریستی خود مشروعیت و مقبولیت ببخشد.

قبلی «
بعدی »

۵ دیدگاه ها

  1. اره بخدا پژاک یه عده ی رو مسخره کرد و کوبانی رو کرده اسباب بازی خودش

  2. خودت مسخره ای که تمام دنیارومسخره میبینی بدون یکم نوامبر جهان واسه کوبانی خروشید و هرجاکرداست انجا ایران است تمام کردستانها بایدبه ایران برگردند واززیرظلم ترکهاوعربها نجات یابند

  3. تمام دنیا به خاطر چی خروشید؟؟؟؟به خاطر تروریستهای مارکسیست؟؟؟؟حمایت آمریکا و اروپا ازتون به خاطر عشقشون به شما نبوده به خاطر این بوده که بدون اینکه خون سربازانشون ریخته بشه با داعش مبارزه کنن.یه دوره از اونا علیه مارکسیستها استفاده می کردند یک دوره از مارکسیستها علیه افراطی ها.الان هم که دیگه ماه عسلتون با آمریکا از هم پاشید!!!!!!راستی چرا آیلان و خانواده اش ۳ سال در ترکیه بودند و حتی قبل از درگیریهای کوبانی اونجا رفته بودند.اونموقع که نه از داعش خبری بود نه کس دیگه پ ک ک بود و خانواده های کرد.چرا ترکیه ترجیح دادند؟؟؟؟؟

  4. سه سال تو ترکیه بودن.قبل از حمله داعش به کوبانی.زمانی که پ ک ک داشت کردهای مخالفشو سرکوب می کرد از کوبانی فرار کرده بودند به ترکیه.جاییکه به قول پ ک ک بزرگترین دشمن کردهاست.از حامی کردها فرار کردن به دامن دشمن کردها.

  5. یک سری حرفهای بی ربط زده میشه که آدم فقط می مونه طرف منطقش چه جوریاس. پ ک ک که داره برای قدرت می جنگه و کورد کیلویی چند. همه هم دیدند به دموکراسی اعتقاد ندارند هر خواسته ای داشتند تقریبا برآورده شده. حالا می گن چرا زیاد سد می سازید. این سده نظامی هستو …
    کاش یک رفراندوم تو ترکیه برگزار می شد بین کوردها برای استقلال ببینم چقدر رای می یاره. شما کوردها هر موقع وقتاز دستتون اومده به حکومت چه عراق چه سوریه و چه ایران خیانت کردید. الانم الکی سنگ ایران رو نزن به سینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *