۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • حسین رحمتی را یکی از بستگانش در عوض دریافت پول به پژاک تحویل داد

حسین رحمتی را یکی از بستگانش در عوض دریافت پول به پژاک تحویل داد

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۴۳۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : حسین رحمتی با کد سازمانی سیروان سنه از اعضای سابق گروهک تروریستی پژاک می باشد که در تاریخ ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱ به اذعان رسانه های وابسته به گروهک تروریستی پژاک بر اثر حملات جنگنده های ارتش ترکیه در کوهستان آسوس مجروح شده و بر اثر شدت جراحات کشته می شود.

داستان نوجوانانی که به هردلیلی به عضویت گروهک های تروریستی در می آیند، هنگامی دردناکتر می شود که پای صحبت های خانواده هایشان می نشیم و از رنجی که در فراق فرزندانشان بر آن ها رفته است برای ما سخن می گویند.

حسین رحمتی اهل روستای تنگیسر از توابع سنندج در سن ۱۶ سالگی با نامردی هرچه تمام تر یکی از بستگانشان فریب خورده و به عضویت گروهک تروریستی پژاک در می آید.هنگامی حسین به پژاک ملحق می شود ۱۶ ساله بوده است و در اوج دوران نوجوانی و تحرک بوده است.

فرشاد میری از عناصر مخفی وابسته به پژاک و از بستگان حسین رحمتی نه تنها حسین که چندین جوان کم سن و سال را در ازای دریافت پول از گروهک تروریستی پژاک به انحاء مختلف فریب داده و به این فرقه جنایتکار تحویل می دهد.

مجاورت روستای تنگیسر با جداره مرزی و تردد اعضای پژاک پای حسین را به مخفیگاه های تروریست ها باز می کند و در نهایت با اغفال فرشاد میری حسین رحمتی به یکباره از خانه می رود و بعد از قریب به ۱۵ سال فقط و فقط یه خبر از مرگ او به خانواده می رسد.

از سال ۸۷ تا دو ماه گذشته خانواده خود را به هر دری می زنند تا از حسین خبری بدست آورند اما به نتیجه ای نمی رسند.فرشاد میری نیز که حسین را اغفال کرده بود از چنگال پژاک فرار کرده و به گفته خانواده رحمتی در یکی از شهرهای کشور مخفی شده است.

برادران و خواهران حسین هنوز هم مرگ برادرشان را مخصوصا که جنازه ای از او ندیده اند هنوز هم باور نمی کنند. از پژاک نفرت دارند و هرگز نتوانستند حین صحبت خشم و انزجار خود را از این گروه تروریستی پنهان نمایند.

مادر سالخورده حسین از شدت غم و اندوه فراق و مرگ پسرش که حتی تروریست های پژاک جنازه فرزندش را نیز از او دریغ کردند هیچ حال مساعدی ندارد و مدام زیرلب بر عاملان کشته شدن فرزندش به زبان کردی لعنت می فرستاد.

شرح حال خانواده هایی که فرزندانشان توسط گروهک های تروریستی ربوده شده و کشته می شوند و حتی جنازه فرزندانشان را نیز نمی بینند هرگز در یادداشت های ما نمی گنجد.

متاسفانه در روستای تنگیسر از توابع استان کردستان علاه بر حسین رحمتی تعداد دیگری از نوجوانان در سنین پایین فریب خورده و به عضویت گروهک تروریستی پژاک درآمده اند و خانواده هایشان هیچ اطلاعی از سرنوشت آن ها ندارند.

در انتهای گفت و گو با خانواده رحمتی تعدادی از اهالی روستای تنگیسر به شدت خواستار محاکمه عاملان ربایش و به عضویت درآوردن فرزندانشان در صفوف پژاک بودند و از دولت جمهوری اسلامی درخواست مساعدت و پیگیری نمودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین