۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • بحران جدی در اردوگاه گروهک تروریستی دمکرات بر سر انتخاب مصطفی مولودی

بحران جدی در اردوگاه گروهک تروریستی دمکرات بر سر انتخاب مصطفی مولودی

  • ۹ بهمن ۱۳۹۵
  • ۴۰۳ بازدید
  • ۰

برابر اخبار و گزارشات دریافتی از شمال عراق،باخبر شدیم،مصطفی مولودی که پیش از این نیز بعنوان یکی از گزینه های جدی جانشینی خالد عزیزی سرکرده مستعفی حزب منحله دمکرات کردستان(حدک)مطرح بود،بعنوان سرکرده این گروهک منصوب شده است.

به گزارش آکام نیوز،در نشست کمیته مرکزی تروریستهای دمکرات،مصطفی مولودی با کسب یازده رای از میان ۲۱ رای ماخوذه بعنوان سرکرده جدید حزب منحله دمکرات کردستان معرفی شد.

اما نکته قابل تامل اینکه علی رغم آنکه برخی اعضای با نفوذ کمیته مرکزی،مصطفی مولودی را بعنوان سرکرده انتخاب کردند،اما بخش زیادی از اعضای کمیته مرکزی که مخالف سرکردگی نامبرده بودند،به نشانه اعتراض نشست رسمی کمیته مرکزی را ترک کردند.

گفته می شود،دودستگی و منطقه گرایی در انتخاب سرکرده دمکرات،نقش بسزائی ایفا می کند.

دامنه اختلافات بر سر انتخاب مولودی به حدی بالا گرفته است که کمیته مرکزی تصمیم می گیرد،فعلا شروع بکار سرکرده جدید را به تعویق بیاندازد!!

در همین ارتباط یکی از اعضای کمیته مرکزی گروهک حزب دمکرات کردستان در گفتگو با سایت روژهه لات تایمز دقایقی قبل اعلام کرد که؛

با وجود آنکه روز یکشنبه مصطفی مولودی را بعنوان دبیرکل جدید انتخاب کردیم اما بخاطر مخالفت تعداد زیادی از اعضای گروه،تصمیم گرفتیم نشست انتخاب دبیرکل جدید را مجددا برگزار کنیم!!!!

از رقبای جدی مولودی،می توان به دکتر آسو حسن زاده و کمال کریمی اشاره کرد..
این اولین بار است که یک گروهک تجزیه طلب کرد،ابتدا فردی را بعنوان دبیرکل انتخاب می کنند و چند روز بعد پشیمان شده و دوباره تصمیم گیری می کنند!!!

اولین پس لرزه این درگیری ها،استعفای عضو شناخته شده کمیته مرکزی،گلاله شرفکندی در اعتراض به این انتخاب بود.

بی ثباتی در گروهکهای تجزیه طلب به امری معمول و عادی تبدیل شده و همین امر موجب شده تا اندک هواداران این گروهکهای خودخوانده نیز قید هواداری از آنها را بزنند!

جالب توجه اینکه گروهک دمکرات،مدعی مبارزه برای در دست گرفتن قدرت در کردستان است اما اینچنین با اینکه شمار اعضای آنها به ۱۰۰ نفر هم نمی رسد بر سر انتخاب سرکرده با یکدیگر درگیرند!

در خصوص مصطفی مولودی نیز قابل ذکر است که نامبرده متولد ۱۳۳۷ بوده و اهل روستای کوسەکهریز مهاباد است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین