۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • جمع آوری اطلاعات تازه از شرایط زنان و دختران در گروه تروریستی پ.ک.ک

جمع آوری اطلاعات تازه از شرایط زنان و دختران در گروه تروریستی پ.ک.ک

  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۳۷۳ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، سازمان تروریستی پ ک ک نه تنها به خاطر فعالیت‌های خود علیه غیر نظامیان شناخته‌شده بلکه به خاطر آزار و اذیت و رسوایی‌های جنسی در این گروه شناخته شده‌است .
بر طبق شهادت آژانس Anadolu ، گروه تروریستی پ ک ک ، نه تنها ساختارهای اجتماعی را نابود می‌کند ، بلکه ساختارهای خود را فاسد و کاهش می‌دهد که هویت زنان را در صفوف خود تضعیف می‌کند .
شهادت تروریست‌هایی که توسط نیروهای امنیتی ترکیه دستگیر یا از سازمان تروریستی گریخته بودند ، استفاده از سو استفاده جنسی و تجاوز توسط تروریست‌های پ ک ک را به اعضای زن و کودکان نشان داد .
در شهادت مقامات قضایی ، یکی از اعضای زن پ ک ک که با حروف اول حروف اختصاری A.L. شناسایی شد ، گفت که یک تروریست مرد پ ک ک به طور فیزیکی و کلامی از او سو استفاده کرد و سعی کرد به او تجاوز کند.
او اشاره کرد که نه تنها او بلکه سایر زنان در این سازمان نیز مورد سو استفاده و آزار قرار گرفته‌اند و می‌گویند که این دلیل تصمیم او برای ترک صفوف تروریستی است .
یکی دیگر از اعضای زن که با حروف اول نام B.B. شناسایی شد ، در شهادت خود گفت که نه تنها زنان بلکه تقریبا ً ۳۰ کودک – – از جمله دختران و پسران – – بین سنین ۹ و ۱۴ در گردان جوانان پ ک ک از نظر جنسی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند .
او گفت که شاهد برخی از دختران برای سقط‌جنین به بیمارستان‌های محلی بوده‌است .
در شهادت دیگری ، یک تروریست زن که با نام ام تی ام شناخته می‌شود گفت که تروریست‌های رده بالای ” به اعضای مونث پ ک ک تجاوز کرده و از نظر جنسی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند .
این حوادث به دلیل مشارکت اعضای رده بالای گروه تروریستی ، تحت پوشش قرار گرفتند .
یکی دیگر از کارکنان زن که با نام، شناسایی شده‌است ، گفت که اعضای تروریست در مواضع خود سو استفاده جنسی از سوی تروریست‌های زن سازمان را مورد سو استفاده جنسی قرار می‌دهند .
او گفت : ” هیچ قدرتی برای جلوگیری از این وجود ندارد . ”
او گفت که بسیاری از زنان را می‌شناسد که پس از دیدن ” چهره زشت ” این سازمان تروریستی را ترک کرده‌اند .
یک تروریست دیگر که با حروف اختصاری ” Y.S. ” نام گذاری شده‌است ، گفت که زنان به عنوان اشیا جنسی توسط اعضای تروریست مرد مورد استفاده قرار می‌گیرند .
وی افزود که سو استفاده‌های جنسی تنها محدود به زنان نیست و افزود : ” آن‌ها حتی بچه‌های کوچک ربوده‌شده از سوریه را مورد تجاوز قرار می‌دهند .”
پیش‌تر ، یک تروریست پ ک ک ، که در روز ۹ سپتامبر تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد ، اعتراف کرد که این گروه به نوجوانان ، به ویژه دختران جوان ، مواد مخدر می‌دهد و سپس از آن‌ها سو استفاده جنسی می‌کند .
در ماه اوت ، آژانس خبری also اطلاعات در مورد تعدادی از جوانانی که در معرض چنین سو مصرف قرار داشتند را جمع‌آوری کرد و دست به خودکشی زد . علاوه بر آن ، آن‌هایی که در برابر سو استفاده جنسی مقاومت می‌کردند توسط گروه تروریستی اعدام شدند .
در یک مورد ، یک زن جوان به نام dilan ، با استفاده از یک نارنجک دستی ، پس از سو استفاده توسط رهبر پ ک ک ، مورا Karayilan ، دست به خودکشی زد .
در یک مورد دیگر ، یک تروریست ۱۹ ساله که با نام س. اس . اس . گفته می‌شود که توسط ۱۲ عضو پ ک ک در یک سلول مورد تجاوز گروهی قرار گرفته‌است .
پ ک ک به عنوان یک سازمان تروریستی توسط ترکیه و همچنین آمریکا و اتحادیه اروپا فهرست شده‌است .
در بیش از ۳۰ سال مبارزه با تروریسم علیه ترکیه ، پ ک ک مسئول مرگ حدود ۴۰،۰۰۰ نفر از جمله زنان و کودکان بوده‌است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین