۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جدیدترین افشاگری اعضای تسلیم شده پ.ک.ک از تجاوز مراد کاراییلان به زنان و دختران عضو گروهک

جدیدترین افشاگری اعضای تسلیم شده پ.ک.ک از تجاوز مراد کاراییلان به زنان و دختران عضو گروهک

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
  • ۴۴۶ بازدید
  • ۱

به گزارش انجمن بی تاوان، شهادت زنان تسلیمی عضو گروه تروریستی پ.ک.ک با نام های سازمانی ژیندا و دلیلا که از اردوگاه گروهک در شمال عراق فرار کرده و تسلیم نیروهای امنیتی شده اند پرده برداری شد. روابط غیراخلاقی و جنایات موراد کاراییلان، یکی از سرکردگان پ‌ک‌ک، بار دیگر آشکار شد .اظهارات زنان تروریست با نام های ذکر شده که ماه گذشته از اردوگاه های این سازمان تروریستی  در شمال عراق گریخته و تسلیم نیروهای امنیتی شدند، روابط انحرافی و فساد اخلاقی سران تروریست ها را آشکار می کند.دو زن تروریست در اظهارات خود گفتند که کارایلان هر روز خواسته های غیرذاخلاقی خود را با یک زن و دختر بچه دیگر برآورده می کند و کسانی که مقاومت می کنند یا در مورد تجاوز صحبت می کنند بلافاصله اعدام می شوند. این دو تروریست اعتراف کردند که کارایلان که در ماه گذشته از اردوگاه بوله بازدید کرده بود،دختران تروریست با اسم رمز پاپرین و هلین را با خود برد و ۳ روز بعد آنها را به کمپ بازگرداند.

تروریست های تسلیمی گفتند مدت کوتاهی پس از این حادثه سکینه تاش با نام رمز سارا تولهندان نیز به دلیل مقاومت در برابر تجاوز جنسی در اتاق خود توسط کارایلان اعدام شد.کارائیلان به این دختران گفته بود که “مجازات صحبت کردن در مورد من مرگ است”.
ظاهراً کارایلان پس از فریاد زدن “مجازات حرف زدن درباره من مرگ” در مقابل چشم ۷۰ تروریست، اسلحه ای را از کمرش بیرون کشیده و به سر ۴ جوان شلیک کرده است. دو زن تروریست اعتراف کننده، پنج تروریست اعدام شده را از روی عکس های خود شناسایی کردند که در زندانی که در آن بازداشت بودند گریه می کردند. همچنین مشخص شد که این سازمان مدعی شده است که ۵ تروریست در عملیات هوایی نیروهای مسلح ترکیه علیه قندیل کشته شده درحالی که خودشان آن ها را اعدام کرده اند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. خخخخخخخ چە مزخرفهای هر بچەای میدونە کە بلد هم نیستین دروغ سر هم کنین خاک تو سرتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین