۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تو دهنی مردم مناطق کردنشین به فراخوان گروهکهای کردی

تو دهنی مردم مناطق کردنشین به فراخوان گروهکهای کردی

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱۸۴ بازدید
  • ۰

پژاک و گروه های کردی با بهره مندی از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ،هدف از دعوت و فراخوان به تظاهرات دوباره و اعتصاب عمومی در کردستان ایران ،  ناراضی نشان دادن مردم کردستان از شرایط موجود و نظام جمهوری اسلامی می باشدکه با بی اعتنایی و بی توجهی مردم کردستان مواجه شد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جولان گاه تروریست برای دست یابی به اهداف تروریستی تبدیل شده است.  پژاک و سایر احزاب با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ای که در دست دارد،اقدام به فضاسازی،شایعه پراکنی و خبرسازی در خصوص حادثه ی اخیر مهاباد می نماید و از مردم مناطق کردنشین کسبه و بازاریان درخواست می کند تا در حمایت از مردم مهاباد،مغازه های خود را تعطیل کنند و بر سر کار خود حاضر نشوند.

اعنصاب عمومی در کردستان ایران  و فراخوان برای تجمع و تظاهرات در شهر مهاباد استراتژی منسوخ گروهک های تروریستی محسوب می گردد  ، پژاک و گروه های کردی با بهره مندی از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ،هدف از دعوت و فراخوان به تظاهرات دوباره و اعتصاب عمومی در کردستان ایران ،  ناراضی نشان دادن مردم کردستان از شرایط موجود و نظام جمهوری اسلامی می باشد.

پژاک اعتصاب سراسری در کردستان و تجمع دوباره در روبروی هتل مهاباد را با محوریت تمام شهرهای کردنشین مد نظر قرار داده بود که با بی اعتنایی مردم روبرو شدند.

مردم مناطق کردنشین کشور،با هوشیاری کامل مانع توطئه افکنی فرصت طلبان پژاک شدند و با پاسخ قاطع “نه” به این فراخوان،تودهنی محکمی به دهان سردمداران گروهک های تروریستی زدند.

پژاک و گروهک های تروریستی در حادثه ی اخیر مهاباد توانست با برانگیختن احساسات برخی از نوجوانان و جوانان زمینه ی آشوب و فتنه را فراهم نمایند ،و با این امید که دوباره می تواند احساسات و هیجانات جوانان کُرد را برانگیخته و آنان را فریب دهد تا آشوبی مجدد در خیابان ها به راه اندازد در تلاش و تکاپو است ،اما والدین و خانواده های این جوانان با توجه به شناخت و بصریت نسبت به ماهیت این گروهک های تروریستی و ضد کُرد  فرزندان خود را نسبت به حیله و دام دشمن آگاه کرده تا دوباره گرفتار احساسات خود نشوند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین