۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ابراز تاسف استاندار آذربایجان غربی از اتفاقات مهاباد

ابراز تاسف استاندار آذربایجان غربی از اتفاقات مهاباد

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۰

استاندار آذربایجان غربی گفت:این دشمن است که از این قضایا بهره برداری می کند و ما انتظار داریم از رسانه ها در فضاسازی طرف دشمن نباشند باید شاهد یک همدلی و همزبانی برای توسعه اجتماعی اقتصادی و فرهنگی باشیم، راه مردم معلوم است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :قربانعلی سعادت بعداز روز چهارشنبه در قسمی از سخنرانی خود در مراسم اختتامیه ششمین تعامل اقوام، ادیان و رسانه ها با اشاره به حوادث تلخ روز ۱۷ ام اردیبهشت در مهاباد اظهار کرد: تابستان سال گذشته توسط یکی از سرمایه گذاران مهابادی هتل تارا این شهر با سختی های فروان افتتاح شد، اما حالا بخاطر یک اشتباه کوچک و یک خلافی که در آنجا صورت گرفته این محل به آتش کشیده شد.

وی افزود: دادستان و دادگستری مهاباد اطلاع دادند که موضوع خودکشی و فرار و تجاوز نبوده، بلکه موضوع بحث ازدواج بوده که گویا این دختر مهابادی ترسیده و این بلا سرش آمده است.

سعادت افزود: در قضایا مهاباد نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی که همدل و همزبان باشند یا اینکه علیه ما کاملا به چشم آمد و احساس شد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: حالا جوانان مهابادی و مردم فکر کنند که ما باید چقدر تبلیغات کنیم که بگوییم در مهاباد فرصت های اقتصادی مناسب داریم تا شاید چند سرمایه گذار برای پیشرفت این شهر که حالا دید مناسبی نسبت به آن وجود ندارد به مهاباد برود؟

وی تصریج کرد: با سرمایه گذاران اقلیم کردستان توافق نامه های خوبی امضا کرده ایم تا برای سرمایه گذاری به این منطقه بیایند برای جذب گردشگر و افزایش اشتغال، حالا با این شرایط این افراد چطور اعتماد کنند که نیروهای خود را برای کار و فعالیت اقتصادی به منطقه بروند؟

سعادت ادامه داد: این دشمن است که از این قضایا بهره برداری می کند و ما انتظار داریم از رسانه ها در فضاسازی طرف دشمن نباشند باید شاهد یک همدلی و همزبانی برای توسعه اجتماعی اقتصادی و فرهنگی باشیم، راه مردم معلوم است. نوع رفتار با دوست و دشمنان مشخص است، مردم خودشان انقلاب را تاسیس کرده اند و خون جوانانشان را تقدیم کرده اند و بازهم نیاز باشد همین کار را می کنند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:مطالعات و تحقیقات اخیر نشان می‌دهد، که حدود ۶۰ درصد پیام‌‌ها، فراخوان‌ها و فعالیت در سایت‌‌های مجازی برای تجمع غیرقانونی پیرو حادثه اخیر توسط عربستان سعودی صورت می‌گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *