۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تناقض گویی در نشریه آلتر ناتیو

  • ۲۳ آذر ۱۳۹۱
  • ۳۱۳ بازدید
  • ۰

نشریه  حزب حیات کردستان آلترناتیو در حمایت از اعمال تروریستی و ضد بشری پ.ک.ک و پژاک از هر شرایطی بهره می جوبد ، این نشریه با انتشار ضرب المثل یونانی با این مضمون : که از سگ پوست خوب و از ترک دوست خوب بدست نمی آیدٌ ، خواست نفرت ملت کرد را نسبت به تر ک ها اعلام نماید ، اما انتشار این گونه اخبار  نشان از عدم  آگاهی و بی کفایتی  فرقه می باشد و با دیپلماسی خاصی  می خواهند خود را از سیاستمدران و نظریه پردازان تراز اول جهان جلوه دهند. حال این نشریه با چه معیاری این ضرب المثل را به کار گرفته معلوم نیست ،ولی شواهد و قرائن بیانگر چیز دیگر ی می باشد ، دلایلی  بر تناقض این خبر دلالت دارد که به نمونه های از آن در ذیل اشاره می شود.

۱_ اگر کردها واقعاً مخالف ترک هستند پس چرا تعدادی از سران آنها همچون دوران کالکان و صلاح الدین دمیرتاش عضو اصلی حزب صلح و دمکراسی ترک هستند و  حتی قادر به صحبت به زبان کردی نمی باشند و تمام مصاحبات خود را به زبان ترکی استانبولی حرف می زنند

۲_ هم اکنون در داخل گروهک بیشتر اعضاء به زبان ترکی استانبولی تکلم داشته  و کتابهای عبدالله اوجالان به زبان ترکی تدریس می شود و تمام مکاتبات به ترکی نوشته می شود.

۳_ مهمترین موضوعی را که به هیچ عنوان انکار پذیر نمی باشد رهبر ترک زبان آنها عبدالله اوجالان می باشد ، اوجالان ذاتاً و اصالتاً ترک بوده و حتی نمی تواند به زبان کردی صحبت کند ، وی  تمام کتابهای را که نوشته است به زبان ترکی استانبولی می باشد.

نتاقص گویی در پ.ک.ک و پژاک تمامی ندارد البته آنها هم ناچارند برای حفظ و بقای خود سخنانی را به زبان آورند ولو دروغ ولی متوجه نیست که تاریخ مصرف این دروغگویی ها و فریب کاری گذشته و ملتها آگاه تر از آنند که فکر می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین