۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تقدیر و ستایش «پ ک ک» از جمهوری اسلامی ایران

تقدیر و ستایش «پ ک ک» از جمهوری اسلامی ایران

  • ۸ دی ۱۳۹۵
  • ۲۶۰ بازدید
  • ۰

قدرت تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در تحولات اخیر منطقه و شرایط نامساعد پ ک ک در جنگ با دولت ترکیه ،این گروه تروریستی را برآن داشت تا بدنبال بهبود روابط با ایران باشد ، در همین راستا رئیس این گروه تروریستی در مصاحبه ای از جمهوری اسلامی ایران بدلیل برداشتن گام های موثر در کردستان ایران و خاورمیانه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از strkt.v ارکان رسانه ی پ ک ک ،گروه تروریستی پ ک ک ابزار ابرقدرت های جهانی در منطقه خاورمیانه ، در شرایط بحران به سر می برد . درگیری های پ ک ک با ارتش ترکیه و حضور نظامی این گروه در کشور عراق و سوریه شرایط را برای گروه بسیار نامساعد کرده است.
جمیل بایک رئیس مشترک پ ک ک با درک و فهم بهتر مسائل منطقه و قدرت تاثیرگذار ایران در تحولات خاورمیانه و از طرفی عدم توانایی پژاک شاخه ایرانی پ ک ک در تقابل با جمهوری اسلامی ایران ،رویکرد و استراتژی خود را نسب به ایران تغییر داده و از جمهوری اسلامی ایران نسبت به برداشتن گام های عملی برای حل مشکلات کردهای ایران تقدیر و ستایش کرد.
جمیل بایک گفت: کردهای ایران بدنبال تجزیه و جدایی از خاک ایران نبوده و جمهوری اسلامی ایران حرکاتی در رابطه با حل مسئله شروع شده و ما چنین انتظاراتی از جمهوری اسلامی ایران داشتیم و چنین حرکاتی قابل تقدیر و ستایش است.
جمیل بایک در شرایطی چنین اظهاراتی را بر سر زبان می آورد ،که تا به دیروز پژاک شاخه ایرانی این گروه ، تحرکات تروریستی بر علیه ایران انجام می داد ، ولی امروزه درگیری های پ ک ک در کشورهای منطقه و قدرت مضاعف ایران در تحولات اخیر سبب شده تا پ ک ک سر تعظیم در مقابل ایران برآورد و از جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر نماید.
پ ک ک و پزاک به این نقطه یقین رسیده اند که جنگ و درگیری با ایران به نابودی تروریست ها منجر خواهد شد ، در حال حاضر پ ک ک در جنگی نا برابر با کشور ترکیه در مسیر فروپاشی قرار گرفته و بیم از آن دارد که اتحاد میان ایران و ترکیه پ ک ک را بطور کلی از صحنه تاریخ حذف نماید، بنابراین دنبال شیطنت در ایران نبوده و از ایران تقدیر و تشکر می کند.
ناگفته نماند یکی از عوامل مهم عدم توسعه نیافتگی و رشد اقتصادی در کردستان ایران وجود همین تروریست های می باشد که با ایجاد ناامنی مانع جذب سرمایه گذاری و رشد اقتصادی در کردستان شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *