۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تغییرات اساسی در سیاست و ایدئولوژی پژاک / حاجی احمدی :فدارلیزم و تجزیه طلبی به نفع کردها نیست

تغییرات اساسی در سیاست و ایدئولوژی پژاک / حاجی احمدی :فدارلیزم و تجزیه طلبی به نفع کردها نیست

  • ۱۶ آذر ۱۳۹۴
  • ۳۴۲ بازدید
  • ۰

پژاک برای تشکیل کردستان سال های متمادی جنگ و مبارزه نمود ،اکنون ناکامی های متوالی این گروهک تروریستی و همچنین به منظور جلوگیری از فروپاشی تغییرات اساسی در سیاست های خود نموده و تجزیه طلبی و تشکیل کردستان ر ا به نفع کردها نمی داند .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مانیفست کردستان بزرگ بر گرفته از افکار کمونیستی عبدالله اوجالان از سیاست های تجزیه طلبانه ای پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی بوده و بمنظور رسیدن به این سیاست بیش از ۴۵۰۰۰ نفر کشته و هزاران خانواده ای کُرد را آواره کوه ها و بیابان کرده است.
پژاک شاخه ای ایرانی پ ک ک همسو با سیاست ها و استراتژی تجزیه طلبی از سال ۱۳۸۲مناطق کردنشین ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار داده و منجر به عدم امنیت و آسایش در کردستان ایزان شده است.
اکنون شرایط نابسمان پ ک ک و عدم حمایت های فرقه مادر از پژاک و همچنین شکست های متوالی در عرصه نظامی و سیاسی ، اساسنامه ی پژاک به کلی دگرگون و سیاست های خود را به کلی تغییر داد.
پژاک با توجه به افشای ماهیت واقعی گروهک ، سیستم کودار را تاسیس نموده تا کودار در حوزه ی سیاست فعالیت نماید ولی د کودار هم نتوانست جایگاه مردمی بدست آورد و در عرصه سیاست ناکام ماند.
اکنون پژاک برای جلوگیری از فروپاشی و ایزوله شدن تغییراتی اساسی در سیاست کلان گروهک داده و تجزیه طلبی را به نفع کردها نمی داند.
عبدالرجمن حاجی احمدی سرگرده تروریستی پژاک در مصاحبه تلویزیونی از عجز و ناتوانی پژاک پرده برداشته و از سیاست های کلی فرقه که چندین سال برای دستیابی به آن جنگ کرده یک شب و در ناباوری هواداران عقب نشینی کرد.
حاجی احمدی در این مصاحبه اذعان نمود:”فدارلیزم و تجزیه طلبی راه حل نهایی نیست مشکلات را حل نمی کند بلکه به مشکلات می افزاید.”
وی در ادامه افزودند :”دکتر عبد الرحمن قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران گفته بودند که ما کوردها ایرانی هستیم و اجازه نمی دیم کسی خودش را از ما ایرانی تر بداند.”
پژاک برای تشکیل کردستان بمدت ۱۰ سال جنگ و نا امنی در کردستان ایران به بار آورد اکنون به کلی تغییر رویکرد داده و سخن از ایرانی بودن می زد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین