۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تروریست ها تکفیری در کنار ارتش ترکیه

  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
  • ۴۶۶ بازدید
  • ۷

بسیاری از اعضای گروه های تروریستی برای جنگیدن در کنار ارتش ترکیه و دریافت ۴۰۰ دلار، جنوب حلب را رها کردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :مدت زیادی از خوشحالی تروریست ها برای شکستن محاصره محله های شرقی حلب نگذشته بود که بار دیگر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت این محله ها را محاصره کردند.
تهدیدهای عبدالله المحیسنی تروریست سعودی به استفاده از هزاران تروریست انتحاری نیز نتوانست از موفقیت ارتش سوریه و مقاومت جلوگیری کند.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از محاصره تروریست ها در محله های شرقی حلب، پا را فراتر گذاشته و با پیشروی از جنوب حلب در جهت غرب و آزادسازی روستای المشرفه به سوی مناطق دورتری مانند خان طومان در حرکتند.
همان طور که درباره اصرار تروریست ها به شکستن محاصره حلب اما و اگرهایی وجود داشت، درباره شکست آن ها و محاصره دوباره حلب نیز زمزمه هایی وجود دارد.
هنگامی که تروریست ها در اواسط مردادماه تصمیم گرفتند محاصره محله های شرقی حلب را بشکنند، برخی از رسانه ها از درخواست و اصرار برخی از طرف های خارجی برای این کار پرده برداشتند.
برخی از رسانه ها این موضوع را به وجود شماری از افسران بیگانه در میان تروریست های محاصره شده و ضرورت نجات آن ها از سوی تروریست ها اشاره کردند و برخی دیگر مذاکرات رئیسان جمهوری ترکیه و روسیه و نیاز ترکیه به دستاوردی در اصلی ترین میدان خودکشی تروریست ها می دانستند.
هر چند محاصره حلب با تلفات هزار و ۳۰۰ نفری تروریست ها شکسته شد ولی این خوشحالی چندان طولانی نبود.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت روز یکشنبه در عملیاتی برق آسا توانست بار دیگر تروریست ها را در شرق شهر حلب محاصره کند، ولی این شکست تروریست ها با اما و اگرهایی در میان رسانه ها همراه شد.
پایگاه خبری المحاور به نقل از منابع خود در این باره نوشت: یکی از دلایل شکست تروریست ها و محاصره شدن محله های شرقی حلب توسط ارتش سوریه و مقاومت، روانه شدن تروریست ها به سوی مرزهای ترکیه بود.
وی افزود: ترکیه برای هر تروریستی که در کنار ارتش این کشور بجنگد ۴۰۰ دلار در نظر گرفته بود و این بار نیز توانست تروریست ها را به آنجا که خود می خواهد، بکشاند.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، اضافه کرد: بیشتر تروریست های عضو جیش الفتح و حرکت نورالدین زنکی، جبهه را رها کرده و برای دریافت ۴۰۰ دلار از ترکیه به نیروهای ارتش این کشور در شمال سوریه پیوستند.
وی بیان کرد: با این شکست اختلاف های شدید میان تروریست ها درگرفت و بسیاری از آن ها، ائتلاف تروریستی جیش الفتح را به دلیل موافقت نکردن با حضور ارتش آزاد در نبرد به خیانت متهم کردند.
تروریست های حاضر در محله شرقی حلب ابتدا از مسیر جاده کاستیلو در شمال شرق این شهر به بیرون از شهر و به سوی ادلب و مرزهای ترکیه رفت و آمد می کردند، ولی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت آن را در روز ۲۷ تیرماه قطع کردند.
۲۵ گروه تروریستی ۱۷ مردادماه در عملیاتی ۶ مرحله ای با نام ‘حماسه بزرگ حلب’ و با تلفات فراوان توانستند با اشغال برخی مناطق در جنوب حلب، محاصره تروریست های موجود در محله های شرقی این شهر را بشکنند ولی با آتشباری شدید ارتش سوریه و مقاومت موفق نشدند از مسیر باز شده استفاده کنند.
ارتش سوریه روز یکشنبه موفق شد بر منطقه دانشکده های نظامی جنوب حلب مسلط شود.
این اقدام ارتش سوریه باعث بسته شدن مسیر ورود و خروج تروریست ها و تدارکات آن ها به محله های شرقی این شهر شد.

قبلی «
بعدی »

۷ دیدگاه ها

  1. مرگ بر ترکیه ی جنایتکار ونژاد پرست .مرگ بر وهابیت و لشکر عثمانی سلطان اردوغان که تاریخ جنایات خود را میخواهند تجدید کنند ولی کور خوندند

  2. مرگ بر اردوغان و تکفیری ها و اسرائیل و آمریکا ، که رنگ عوض میکنند که مارو فریب بدهند ، تجاوز ارتش تروریستی فاشیست تکفیری اردوغان به خاک سوریه محکوم است .
    آیا میدانید ارتش ترکیه نسل کشی از شیعیان در روستاها و شهرهای کورد علوی انجام داده است ! نفرت اردوغان از شیعیان که داعش تکفیری ها رو شکست دادند بی نهایته، اردوغان عربستان قطر اسرائیل آمریکا حامی اصلی تکفیری ها در خاورمیانه

  3. دوستان نا محترم تروریست ، اگه خیلی ناراحت دوستای حرومزادتونید چرا گم نمیشید از این مملکت تا به لشکریان زالو صفت و خدا نشناس پ ک ک بپیوندید اونجا راحتتر میتوتید به ترکها و اردوغان فحش بدید بعدشم مثل سوسک له بشید بعدشم ما تو اینستاگرام بریم عکسای له شدتونو لایک کنیم، گم شید تو جهنم بهتون خوش بکزره لعنتیا، ان شالله با خود شیطان که جدتونه محشور بشید، هرچند تو احادیث هست که قوم کرد از اختلاط زنان رها شده در کوهها با طایف ای از اجنه ها بوجود اومده و این شرارت خودجوش و شیطانی و تمام نشدنیتون به خاطر اونه! والا شرارت و ذات پلید شما عادی و انسانی نیس، میبینید شماها بلا استثنا تو هر کشوری که هستید اونجا نا آرامی و شورش میکنید بلا استثنا! این عادیه؟ شما طایفه ای از شیطان هستید پس اکه میخاید به خدا نزدیکتر بشیدزیاد نماز بخونید و استغفار زیاد کنید، کانالای تروریستی اقلیمک کردستانم کم نگاه کنید تا توهم نگیرید، هرچند شماها اگرم روزی تونستید کشور تشکیل بدید که این آرزوتون به گور خواهید برد، تو اون کشور شروع میکنید خودتون با خودتون درگیر میشید انقدرکه همیدیگرو از روی زمین محو میکنید، این عاقبت شماست، الان به اقلیمک کردستان نگاه کنید به گروهک تکفیری شیطانی پ ک ک نگاه کنید بین سرانشون اختلافه! اگه کشور واقعی داشتید چکار مبکردین،

    • مطالبت درسته فقط یادت رفته که رو تیترش بنویسی که این شناسنامه ی خودته.بارها گفته ایم تروریست از هر کشوری که باشه محکومه .ولی جناب عالی که رگهای گردنت از احساسات احمقانه ی نژادپرستی ورم کرده ،دارید به بهانه های امنیتی رو افکار آتاتورکی اردوغان پا میزاری .اتفاقا ایران کشور منه کسی که باید بره نو چه ها و دستمال کشای اردوغانن .که درجه ی نژاد پرستیشون به حد جنون رسیده دقیقا مثل اردوغان که کشورترکیه رو با هدر دادن منابع تو منجلاب سوریهنابود کرده

      • ضمنا یادم رفت ،ببین چند تا حدیث برای حمایت از اردوغان دست و پا نمیکنی .چون این استعداد کسانی مثل شماست که حتی از کلام خدا هم برای افکار پلیدشون استفاده میکنن.وبعد جالبه ادعای اسلام و خدایی میکنن .درود بر برابری وبرادری البته منهای ضد انقلابهایی مثل شما

  4. یا خدا این چقد دلش پره از کوردا
    پسر تعصب و فاشیست و نژاد پرستی کورت کرده علی جان.گناه داری اینجوری تلف میشی ها.گناه داری عزیزم.تو کوردا یه انگل و آلت دست اردوغان به اسم بارزانی هست که اونم انشالله به فضل الله ریشه ش داره خشک میشه.ا ز خدا بترس منم مثل تو انسانم اگه از تو فاشیست بیشتر و بهتر نباشم بدتر نیسم.داداشم عثمانی مرد رفت ب درک چون ظالم بودن اردوغان و دارو دسته وهابی هم ب درک واصل خواهند شد.ما جای نمیریم اینجا سرزمینمونه شماها باید برید ب مغولستان البته صحرای مغولستان همان جا که سوسمار میل میکردین.ا گه دین نداری که شک ندارم که بی دینی لااقل آزاده باش نه یه فاشیست نژاد پرست پست رذل آدم نما، باری،،،بازم دوست داریم مواظب سلامتیت باش گلم

  5. کاش میدانستم این گروهی که این سایت رو زدن چه کسایی هستند. بنده خدا ها حداقل طرف ترکیه رو نگیرید. مشخص که ترک هستین. بی تاوان یعنی چی؟
    شما صفحات فیسبوک رو اداره کنید بهتره
    میخواین سایتتون غیر از نژادپرستی احمق دیده بشه باید دید دشمنی رو ور دارید. همه کوردها پ ک ک و بارزانی و کوفت و زهرمار نیستند. ولی وقتی نژادپرستی و احمقی شما مغول های … میبینن ناخوداگاه ترور و خشونت پ ک ک براشون به حق میشه. بد بختای نژاد پرست و خر . خشونت محکومه ترور محکومه ولی به والا عقب مانده ترین ملت ها شمایین که به ملیتتون افتخار میکنید. خوشبختین چون ترک هستین. این افکار همه ش مال صده ۱۸ و ۱۹ بود. مردم گذشتن از اینا ولی شما در قلب مدینه فاضله مدنیت و فرهنگتون ترکیه هنوز به ترک بودن افتخار میکنید. خنده داره به خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین