۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تخریب فرهنگ و تاریخ اقوام کُرد ایرانی توسط پژاک

  • ۷ آبان ۱۳۹۳
  • ۳۷۲ بازدید
  • ۰

پژاک و گروهک های تروریستی با تخریب فرهنگ ،دین و هویت تاریخی اقوام کُرد احساسات و هیجانات نوجوانان و جوان کُرد را خدشه دار کرده ،تا آنان برای دفاع از هویت تاریخی و فرهنگی خود وادار به مبارزات مسلحانه کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :تروریست که یک جریان فکری بوده که متاسفانه امروزه هم بصورت نرم و سخت در جهت تحقق بعد سخت آن بستر نرم آن را با تحریف واژگان، کلمات ، و به عبارتی برهاین علمی تاریخی مورد نظر قرار داده است.
از سال ۱۳۷۶ کارشناسان این جریان را در متن نشریات ،مجلات مورد نقد بررسی قرار داده اند چرا که این جریان در گذرگاه آماری اهداف تروریستی و وابسته خود تلاش می کند ملتی را از هویت واقعی تاریخی، فرهنگی، و دیرینه حقیقی نژادی تخلیه کند که بطور یقین این اولین قدم در راه تحریف واژگان قومیت وملیت است. این جریانات و تحولات سیاسی از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی شروع و تا امروز ادامه دارد و آغازین این حرکت تحریف واژگان می باشد به دلیل که اگر ملتی از هویت تاریخی ، اجتماعی، دینی و فرهنگی تخلیه شود در حکم معقوله پا در هوا خواهد بود، اکنون پژاک و بسیاری از احزاب و گروهک های تروریستی که با اهدافی چون ترور و ناامنی بوجود آمدند از این اصل بهره می گیرند و با تحریف فرهنگ و تاریخ و دین یک قوم احساسات و هیجانات آنان را خدشه دار کرده ، تا آنان برای دفاع از هویت فرهنگی و تاریخی خود دست به مبارزات مسلحانه بزنند و این اولین قدم در راستای اهداف تروریست می باشد.
اکنون با وجود چنین شرایطی تروریست های همچون ریوار آبدانان که از چهره های خشن و بد ترکیب پژاک می باشد میدان تاخت و تاز را در فضای مجازی آزاد دیده و با لطافت و نرمی هرچه تمام در خصوص فرهنگ ایرانی نظریه پردازی می کند و از فرهنگ ناب ایرانی با استدلال های بی خردانه و تروریستی خویش سخن می گوید.
این عضو تروریستی پژاک با بکارگیری کلماتی احساسی چنان خود را از مدعیان فرهنگ می نامند که اسنادی بسیاری دال بر ترویج فرهنگ خشونت و خونریزی و فروپاشی نظام خانواده در کارنامه ی تروریستی خود به جای گذاشته است.
پژاک با شعارهای دروغین و فریبکارانه خود فرهنگ دیرینه و تاریخی اقوام کُرد ایرانی را تخریب کرده و حکومت اسلامی ایران را عامل این بی عدالتی عنوان می کند ، پژاک با این شیوه احساسات نوجوانان و جوانان را به بازی گرفته تا آنها را جذب فرقه نماید و در مسیر اهداف تروریستی خود گام بردارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *