۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحفه پ.ک.ک و پژاک برای دختران کُرد

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲۰۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، دلبیرین کاچار که مشخص شد به عنوان تک تیر انداز گروه تروریستی پ.ک.ک در عملیات ها شرکت داشته است، در سوریه توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه به ترکیه آورده شد.

در نتیجه عملیات موفقیت آمیز در سوریه توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) و نیروهای مسلح ترکیه در خاک سوریه دلبیرین کاچار عضو سازمان تروریستی پ.ک.ک در سوریه دستگیر شد!

فعالیتهای سازمان اطلاعات علیه سازمان تروریستی پ.ک.ک بدون وقفه ادامه دارد. در حالی که نیروی هوایی ارتش در حال از بین بردن اهداف سازمان تروریستی در شمال عراق بود، سازمان اطلاعات ملی عملیات موفقی را در سوریه انجام داد و تک تیر انداز عضو ی پ گ را به ترکیه آورده و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این دختر در سال ۲۰۱۵ به پ.ک.ک پیوسته بود. بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع امنیتی، کاچار که در سال ۲۰۱۵ به سازمان تروریستی پ ک ک در شهر سیرت پیوسته بود، پس از حدود یک سال فعالیت در مناطق کوهستانی جودی و گابار در سال ۲۰۱۶ به سوریه اعزام شد و در اقدامات مختلف از طرف سازمان در عملیات شاخه زیتون در ژانویه ۲۰۱۸ و عملیات چشمه صلح در اکتبر ۲۰۱۹٫ AYN EL ARAP به عنوان فرمانده تعیین شده بود.بعدا مشخص شد که وی به اصطلاح فرمانده بخشی از کوبانی بوده است.

دستگیری و زندان و حبس کمترین تحفه ای است که سران پ.ک.ک و پژاک برای دختران و پسران کُرد تدارک دیده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین