۹ فروردین ۱۴۰۳

تجاوز جنسی به ۱۵ دختر در مقر پژاک

  • ۱۶ تیر ۱۳۹۴
  • ۷۱۷ بازدید
  • ۱

فرقه ای کردستیز پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن با اعتبار دهی به جایگاه و منزلت زنان در مقر خود فاحشه خانه های به پا کرده اند ،و این رفتارهای حیوانی را آزادی مشروع زنان می نامند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی پ.ک.ک و پژاک ، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه های تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کنند می باشد.ازدواج در پژاک ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است. پ.ک.ک و پژاک ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد.

یکی از اعضای کادر سابق پ‌ک‌ک و پژاک که از  گروهک جدا شده و به دلایل امنیتی نخواست نامش  فاش شود، گفت : در فصل های زمستان بدلیل بارش سنگین برف و مسدود شدن راه ها، تیم های گریلا  نمی توانند از مقر های خود بیرون آیند ، بنابراین به ناچار مجبور هستند که تا پایان زمستان در مقرهای خود مستقر شوند .حضور دختران و پسران ۱۸ -۲۵ سال در تیم های گریلای و استقرار شبانه روزی دختران و پسران در یک محیط ،و نبودن موازین و مقررات خاص در این خصوص منجر به بروز فساد اخلاقی و بی بند وباری در این محیط ها می شود.

وی همچنین از بروز برخی از بیماری های جنسی ناشی از این روابط ناسالم خبر داد و اظهار داشت ، هرکسی را که به بیماری مبتلا می شد هیچ گونه امکاناتی برای درمان آنان وجود نداشت و بیشتران بیماران متحمل رنج و درد شدیدی بودند.

دختران بسیاری به دلیل تجاوز جنسی اقدام به خودکشی کردند، یکی از مهم ترین خودکشی ها که سبب خفت و ننگ برای پژاک گرید ، خودکشی هوارزنار یکی ازاعضای کوردیناسیون پژاک می باشد.

گروهک کردستیز پ.ک.ک و پژاک با اهمیت جلوه نشان دادن جایگاه زن و اعتبار دهی به مقام و منزلت زن بدون استثنا و یا شعار تساوی حقوق زن با مرد، زنان را به بردگان جنسی تبدیل می کنند! دختران زیادی را از کانون خانواده جدا کرده سپس با عنوان محافظان سران انتخاب کرده روابط نامشروعی را بر قرار می کنند.خود کشی دختران جوان در فرقه نشان از اوج بی بندوباری و فحشا در گروهک می باشد. دختران و زنانی را که به دلیل فساد اخلاقی فرقه خود کشی کردند عبارتند از : دوله نودیده (کد زیلان)، شیرین آمود (کد آیتن)، رحیمه یاشار (کد ریحان)، سحر فیلیز (کد سوزدار)، هدیه زنگین (کد بریوان)، سونگول سالمان (کد روزرین)، فاتما بایسال (کد ژیندا)، امینه عثمان (کد آهین ) و … .

خودکشی زنان بدلیل سوءاستفاده های جنسی و اخلاقی هم اکنون در فرقه ادامه دارد، ولی گروهک  مانع از درز این گونه اخبار به بیرون می شود.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. این موضوع که گروه هایی نظیر پژاک و پ.ک.ک با روش های قرون وسطایی اینچنین انسانها را دربند میکنند جای این سوال را در ذهن برجسته میکند که چرا یک نوجوان و جوان اینچنین خود را به روش های قرون وسطایی در چنین شرایطی قرار می دهد . جدا از مسایل مختلفی که میتوان طرح کرد فقر فرهنگی خانواده ها عامل مهمی است بیشتر این ها افرادی هستند که در خانواده دچار مشکلات بسیار جدی هستند و روشهای فریب این گروه ها برای آنها یک آرمانشهر را ترسیم میکند که وقتی در شرایط اسفناک آنها قرار میگیرند چون راهی در خانه ندارند و گروه هایی نظیر پژاک هم که این ها را میدانند فضا به گونه ای رقم میزنند که این جوانان تصور میکنند که راهی جز ماندن وتن دادن به فحشا ندارند ولی باید هم خانواده ها را آگاه کرد وهم برای نجات این جوانان کاری کرد . به نظرم از دانشگاه ها شروع کنید باید این قربانیان را نجات داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *