۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکتیک جدید پ.ک.ک برای جذب نیرو

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۵۷۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، گروه تروریستی پ ک ک که قادر به یافتن نیروی انسانی نیست، به عملیات ادراک خود ادامه می دهد. در حالی که سازمان تروریستی پ‌ک‌ک که متحمل خسارات سنگینی شده است، تلاش می‌کند تا نیروی انسانی از دست رفته خود را بازیابد، تلاش می‌کند با کشاندن جوانانی که حتی نمی‌توانند نامشان را فاش کنند، به رسانه‌ها این تصور را ایجاد کند.

این سازمان تروریستی که از طریق ساختار رسانه‌ای پ‌ک‌ک سعی در شستشوی مغزی جوانان دارد، با استفاده از جوانانی که در سنین بسیار پایین هستند و با اسلحه جلوی دوربین‌ها می‌گذارند و هویت آن‌ها را می‌گیرند، سعی در جذب اعضای این سازمان دارد. از افشاگری می ترسند.

پ.ک.ک پس از عملیات علیه مناطقی که اخیراً در ترکیه، عراق، سوریه و ایران اشغال کرده است، به عملیات خود ادامه می دهد. پ‌ک‌ک که با عملیات‌های سری پنجه، به‌ویژه در منطقه شمال عراق که اردوگاه‌هایش مستقر است، در گوشه و کنار عملیات ایران و عراق نیز قرار گرفته و روندی را تجربه می‌کند که درون آن فروپاشی سازمانی همچنان در حال افزایش است. در حالی که سازمان نتوانست آنچه را که از نظر سرپناه، سرپناه و وسایل زندگی می‌خواست پیدا کند، اما مانند سال‌های گذشته در یافتن مواد مورد نظر خود از روستاییان و غیرنظامیان با اسلحه دچار مشکل شد.

در حالی که این سازمان در این عملیات متحمل خسارات سنگینی شد، جایگزینی تروریست هایی که خنثی شده بودند دشوار شد. این سازمان سعی دارد جوانانی را که ملیتشان نامشخص است، شستشوی مغزی دهد و آنها را با اسلحه جلوی دوربین بگذارد، متن هایی را که در دست دارند بخوانند و تصاویری را که گرفته اند ارائه دهند. شوخی های پ.ک.ک که با عملیات ادراک خود به دنبال عضوگیری در این سازمان بود، زمانی که کودکانی که قبلاً از طریق HDP از ترکیه ربوده شده بودند از سازمان فرار کردند و تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شدند، خراب شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *