۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تامین مالی تروریست های پ.ک.ک توسط کردهای ساکن اروپا به نام فطریه و زکات

تامین مالی تروریست های پ.ک.ک توسط کردهای ساکن اروپا به نام فطریه و زکات

  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱
  • ۴۲۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان،«هلال احمر کرد» که در اروپا با نام «هیوا سور آ کردستانه» فعالیت می‌کند، حتی از ماه مبارک رمضان برای جمع‌آوری پول برای پ‌ک‌ک دریغ نکرد.
اعضای پ ک ک هیچ فرصتی را برای حمایت مالی از سازمان تروریستی از دست نمی دهند. هلال احمر کرد وابسته به پ ک ک با بهره برداری از ماه مبارک رمضان در حال جمع آوری کمک در کشورهای اروپایی است.

این سازمان که از خارج نشینان خواسته بود فطره و زکات خود را به هلال احمر کرد بدهند، حتی خط پیامک را برای این کار فعال کرد.
۱۰ یورو از حساب شخصی که FİTRE می نویسد برداشت می شود و به شماره مشخص شده پیام می دهد.

در آگهی‌های منتشر شده در رسانه‌های پ‌ک‌ک با درخواست کمک به این سازمان، اظهارات زیر جلب توجه می‌کند:

«مردم گرانقدر ما، بر هر مؤمنی واجب است که در ماه مبارک رمضان از نیازمندان یاد کند، بنابراین وظیفه انسان دوستانه، وجدانی و اخلاقی ماست که دست یاری به سوی آنان دراز کنیم.

همانطور که مشخص است صدها هزار نفر در کردستان با ترک خانه و کاشانه خود به دلیل حملات و تبعیض سعی در زندگی در شرایط سخت دارند. بیایید امیدها و انتظارات مردم نیازمند را برآورده کنیم، بر زخم های آنان مرهم بگذاریم و قربانیان را به این وضعیت اسفناک محکوم نکنیم.

بیایید دست به دست هم دهیم تا وظایف خود را در ماه رمضان برسانیم و دست یاری خود را به سوی نیازمندانمان دراز کنیم. بیایید فطره و زکات و صدقه خود را از طریق هیوا سور کردستان به دست نیازمندان خود در کردستان برسانیم.

فعالیت جمع آوری کمک های مالی وابسته به PKK در برخی از مناطق آلمان ممنوع است، اما هلال احمر کردستان همچنان به جمع آوری کمک های مالی در بسیاری از نقاط اروپا، مستقیم یا از طریق پیامک ادامه می دهد.

پ ک ک که در ماه رمضان زکات فطری را دنبال می کند، همچنین سازمان تروریستی است که بیشترین سهم را در توزیع مواد مخدر از منطقه افغانستان به اروپا بر عهده دارد. گزارش های ایمنی زیادی توسط کشورهای اروپایی در این زمینه منتشر شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین