۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بیش از یک سال است که شورای رهبری پ.ک.ک/ک.ج.ک، مظلوم عبدی را از فرماندهی قسد کنار گذاشته است

بیش از یک سال است که شورای رهبری پ.ک.ک/ک.ج.ک، مظلوم عبدی را از فرماندهی قسد کنار گذاشته است

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰
  • ۳۲۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان،طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر برکناری مظلوم عبدی از فرماندهی نیروهای دمکراتیک سوریه، از سوی شورای رهبری پ.ک.ک/ک.ج.ک در رسانه ها دست به دست می شود.

اگرچه گروه تروریستی پ.ک.ک / ک.ج.ک به طور رسمی این خبر را تایید نکرده است، اما موضع گیری های شخص مظلوم عبدی در توییتر بر این گمانه زنی ها مهرتایید زده است.

آنچه در جلسه شورای رهبری پ.ک.ک/ک.ج.ک در سال گذشته اتفاق افتاد 

قریب به یکسال است که از جلسه پرحاشیه شورای رهبری گروه تروریستی پ.ک.ک/ک.ج.ک در قندیل می گذرد.همان جلسه ای که در ان تمام اعضا به اتفاق آرا مظلوم عبدی با کد سازمانی شاهین جیلو را یک «خائن و خودفروش» نامیده و حکم به برکناری او از مسئولیت نیروهای به اصطلاح دمکراتیک سوریه صادر کردند. و فردی به نام محمود برخدان را که از افراد نزدیک به جمیل باییک ریاست مشترک پ.ک.ک/ک.ج.ک می باشد برگزیدند.

تصمیمات خودسرانه مظلوم عبدی در شمال سوریه، اطاعت بی چون و چرای نامبرده از آمریکایی ها و البته از همه مهمتر، برنامه وی برای حذف افرادی چون جمیل باییک از طریق آمریکاییها و البته ایجاد یک سازمان ایدئولوژیک جدید به نام پ.ک.ک با ساختار جدیدتر و پاکسازی تمام عناصر نزذدیک به جمیل باییک از عللی بود که مظلوم عبدی را از مسئولیت نیروهای دمکراتیک سوریه که شاخه سوری گروه تروریستی پ.ک.ک می باشد ساقط نمود.

حال آنکه با وجود اینکه دستور برکناری مظلوم عبدی از مدت ها قبل به وی ابلاغ شده است، اما او همچنان به اصرار و با حمایت و مقاومت آمریکایی ها همچنان خود را در راس شاخه سوری گروه تروریستی پ.ک.ک یعنی نیروهی دمکراتیک سوریه می داند.در حالی که گزارش منابع موثق حاکی از آن می باشد جز عده ای انگشت شمار کسی حاضر به اطاعت از او نیست.و محمود برخدان امورات نیروهای پ.ک.ک در سوریه را برعهده داشته و در جلسات شورای رهبری پ.ک.ک/ک.ج.ک شرکت می نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین