۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • بلند اسماعیل:پ.ک.ک با تروریسم به اعتبار کردها در جامعه بین المللی لطمه زده است

بلند اسماعیل:پ.ک.ک با تروریسم به اعتبار کردها در جامعه بین المللی لطمه زده است

  • ۸ دی ۱۴۰۱
  • ۲۴۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان عراق می‌گوید که پ‌ک‌ک صدها تن از رهبران و چریک‌های خود را ترور کرده است و اکثر کردهای کردستان توسط پ‌ک‌ک کشته شده اند.

بلند اسماعیل، یکی از اعضای کمیته مرکزی پارتی گفت: پ‌ک‌ک یکی از گروه هایی است که در جامعه جهانی به عنوان تروریست شناخته می‌شود. پ‌ک‌ک اکثر کردها را در تمام مناطق کردستان کشته و ترور کرده است. پ‌ک‌ک به اندازه‌ای که کردها را در اقصی نقاط کردستان کشته است، یک چهارم خسارت را به ارتش ترکیه وارد نکرده است.

در دو سال گذشته ده‌ها تن از کادرهای خود را در سلیمانیه، گرمیان و هوام آباد کشته‌اند و از یکدیگر جاسوسی کرده‌اند، زیرا هیچ‌کس نمی‌داند کادرهایشان به کجا می‌روند، از نهادهای امنیتی در آن مناطق نمی‌پرسند: قاتلان کجا هستند. ؟”

پ‌ک‌ک به کادرهای خود رحم نکرده است، مثلاً کتابی به نام «آیات آپو» نوشته یکی از قربانیان تروریسم پ‌ک‌ک که یکی از اعضای شورای ریاست پ‌ک‌ک هم بوده، وجود دارد. پ‌ک‌ک با دستان خود آنها را ترور کرده است. اما تمام کسانی که در ترکیه دستگیر می شوند توسط خودشان جاسوسی و دستگیر می شوند.

عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان عراق گفت: اربیل نه تنها محلی برای تروریسم و ​​تروریست‌ها نخواهد بود، بلکه در گذشته نیز به این دلیل که چند نفر در آژانس امنیتی یک حزب تنش بین ما وجود دارد. ما به هیچ وجه تروریسم را نادیده نمی گیریم. ما معتقدیم که این پ.ک.ک و متحدانش هستند که تروریسم را در میان کردها اختراع کردند. آنها می دانند چگونه مردم را به وحشت بیندازند.”

یکی از افرادی که پ.ک.ک او را ترور کرد کانی یلماز بود که رهبر آنها در اروپا بود. آنها همچنین صدها نفر از کادر خود را از شورای رهبری، تا چریک ها را به دلیل عقاید مختلف ترور کرده اند در طول دو سال گذشته، ده ها نفر از آنها را ترور کرده اند. کادرها به دست ترکیه و هواپیماهای ترکیه کشته شده اند، همه با دست خودشان دارند از یکدیگر جاسوسی می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *