۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بعد از سه ماه افشا شد؛ سقوط خودرو در سردشت بخشی از نقشه یک قتل بود

بعد از سه ماه افشا شد؛ سقوط خودرو در سردشت بخشی از نقشه یک قتل بود

  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
  • ۵۶۰ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، روز هفتم بهمن ماه سال گذشته بود که رییس آتش نشانی سردشت از سقوط یک دستگاه خودرو پراید به دره در حوالی آبشار شلماش سردشت خبر داد.

به گفته ارسلان پناهی؛ بر اثر سقوط این خودروی به دره‌ در حوالی آبشار سوم شلماش، دو سرنشین خودرو جان را خود را از دست دادند.

این اتفاق البته در اوایل بهمن ماه اتفاق افتاده بود کسی از ماجرا اطلاع نداشت تا اینکه چند روز بعد یکی از شهروندان با مشاهده خودروی سقوط کرده با نیروهای امداد و آتش نشانی تماس می گیرد و با حضور این نیروها در محل مشخص می شود که این حادثه در چند روز گذشته اتفاق افتاده است.

رییس آتش نشانی سردشت در آن زمان گفت: که هویت این سرنشینان مشخص نیست اما پلاک خودرو مربوط به مهاباد است.

با گذشت ۳ ماه از این ماجرا حقیقات، گزارش‌ها و مشاهدات اولیه صحنه تصادف نشان داد که در این حادثه احتمال صحنه‌سازی وجود داشته است.

بنابه گزارش پلیس‌راه، خودرو این افراد در حالی به دره سقوط می‌کند که گاردریل جاده بدون آسیب بوده و طبق گزارش پزشکی قانونی، یکی از آنها حتی پس از سانحه همچنان زنده بوده ولی با برخورد سنگ به جمجمه‌اش فوت می‌کند.

 دادستان عمومی و انقلاب سردشت در این خصوص به خبرنگاران گفت: بر همین اساس تحقیقات گسترده‌ای آغاز و در نهایت سه نفر در این زمینه دستگیر شدند که بازجویی‌ها نشان داد این ۲ برادر با طراحی یک نقشه که انگیزه آن اختلافات مالی بوده به قتل رسیده‌اند.

ولی خداکرمی افزود: در این ماجرا متهم اصلی با همکاری ۲ نفر از دوستان خود نقشه شوم این حادثه را کشیده و اقدام به قتل این افراد می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت تصریح کرد: در این راستا پرونده جنایی تشکیل و یک نفر به عنوان طراح اصلی و معاونت در حادثه و ۲ نفر دیگر به عنوان مباشر در قتل این ۲ برادر دستگیر شدند.

او گفت: کیفرخواست متهمان صادر شده و جهت رسیدگی به دادگاه صالحه به شهرستان مهاباد ارسال شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین