۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی از جنایات گروهک ضدکُرد پژاک

  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۴۵۹ بازدید
  • ۲

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرقه کردستیز پژاک شاخه ایرانی پ ک ک از بدو تاسیس جنایت های بی شماری در حق مردمان مظلوم و بی دفاع کُرد ایران کرده است ، که از میان هزاران جنایت و ظلم و ستم بر کُردها به چند نمونه از آنان اشاره می گردد
ترور روحانیت اهل سنت:

تعداد زیادی از ماموستا های منطقه به علت عدم همراهی با گروهک، به طرز وحشیانه ای به شهادت رسیده اند که عمق عصبانیت گروهک از مردم و روحانیت و همین طور فاصله مردم و روحانیت با این گروهک مزدور بیگانه را نشان می دهد، ملا عظیم مشهور زاده و ملا سعید خوش منظر از جمله روحانیونی هستند که توسط پژاک به شهادت رسیده اند.

آدم ربایی، تجاوز به نوامیس، باجگیری و غارت اموال:

ربایش اعضای خانواده ی هم وطنان کُرد در منطقه و اخاذی برای آزادی وی، قتل و غارت اموال و نوامیس مردم، موضوعی است که بارها در روستاهای مرزی اتفاق می افتد و مردم نجیب و صبور منطقه همواره از تعدیات و ظلم و جنایات این گروهک مزدور، بارها و بارها نالیده اند.

جلوگیری از عمران و آبادی منطقه:

از آنجا که حیات گروهک در ناامنی و عقب ماندگی منطقه نهفته است بنابراین گروهک با آتش زدن ماشین آلات مهندسی و راه سازی که مشغول خدمات عمرانی و سازندگی در کردستان هستند و تهدید و ضرب و شتم و به شهادت رساندن خدمه آنها سعی دارد مانع از عمران و آبادی منطقه شده و به این وسیله دستاویزی برای اقدامات ضد مردمی و جنایتکارانه خود داشته باشد.

با وجود این اقدامات، تصمیماتی که در کنگره هفتم این گروهک اتخاذ شد حاکی از موثر بودن ضربات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران، همچنین به دست نیاوردن هیچ گونه جایگاه مردمی به خصوص در بین مردم کردستان بود، بر این اساس،پژاک در کنگره هفتم با تصویب جمعیت جوانان اهداف زیر را مورد تأکید قرار داد:

۱- سازمان دهی و فعالیت سیاسی و تبلیغی به شکل مستمر.

۲- واگذاری وسایل و تجهیزات همچون لپ تاپ، موبایل و دوربین های جاسوسی.

۳- اعطای کمک های مالی و ..

مواردی که ذکر شد تنها فهرستی کوتاه از اقدامات متعدد این گروه جنایتکار در نقاط مختلف کردستان علیه مردم نجیب و شریف کُرد می باشد که آسایش را از مردم منطقه سلب و توسعه و آبادانی در کردستان را با مشکل و کندی مواجه ساخته است.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. من کوردم و ماموستا ملا عظیم هم روستای ما بود. پژاک چون ملا عظیم اونارو تعریف و تمجید نمی کرد چندبار بهش هشدار داد ولی متاسفانه پژاک در این مورد حرف زور می گفت و بنده خدارو شهید کرد
    مشک انست که خود ببوید نه انکه عطار بگوید.
    قابل توجه پژاک دمکرات کومله و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *