۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بازنشستگان، کارگران و مادرانی که جان خود را در اثر سیاست های پ.ک.ک از دست دادند

بازنشستگان، کارگران و مادرانی که جان خود را در اثر سیاست های پ.ک.ک از دست دادند

  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۲۲۰ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، از سپتامبر گذشته، گروه تروریستی (پ‌ک‌ک) به بهانه مطالبه اجساد شبه‌نظامیان خود که در بمباران ترکیه کشته شده‌اند، به انتشار اکاذیب و سایه رسانه‌ای درباره حوادث خلیفان در اقلیم کردستان عراق ادامه داده است.

مزدوران پ.ک.ک در روستای مرزی سمالکا با اقلیم کردستان چادر برپا می کنند و فقرا و بی پناهان را مجبور می کنند به آنجا بیایند و تحت فشار و ارعاب مجبور به گفتن دروغ و اتهامات دور از حقیقت و اخلاقیات علیه مردم می شوند. اقلیم کردستان و پیشمرگه ها، اما افکار عمومی کردستان به خوبی از میزان دروغ و ریاکاری این مزدوران آگاه است و تا کنون دروغ و تلاش آنها به نتیجه نرسیده است.

مزدوران «جوانان انقلابی» پ‌ک‌ک به گذرگاه مرزی فیش‌خابور که تنها گذرگاه و خروجی مردم کردستان سوریه است که زندگی و نیازهای روزمره آن‌ها به آن وابسته است، حمله کردند که در نتیجه حمله و تجاوز آشکار به مرز. نگهبانان با سنگ، چوب و کوکتل مولوتف، اقلیم کردستان گذرگاه را به طور کامل بستند.

پ‌ک‌ک می‌گوید که هفت تن از افراد مسلح این کشور در کمین پیشمرگه‌ها قرار گرفتند و در آن کشته شدند و حقیقت این است که برای حفظ روحیه افراد مسلح خود دروغی آشکار است، زیرا حقیقت این است که داستان خلیفان در اقلیم کردستان اختراع شده است و خلیفان در آنجا شاهد هیچ رویداد و کمینی نبوده و واقعیت این است که هفت تن از تفنگداران آنها در نتیجه بمباران هوایی هواپیماهای ترکیه یکی از سرکردگان سازمان کشته شده است و این موضوع را تایید کرده است. وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای در چهارم سپتامبر گذشته.

اما پ‌ک‌ک همچنان به ریاکاری خود ادامه می‌دهد و از دولت اقلیم کردستان می‌خواهد که آن اجساد را تحویل دهد، و سوالی که در اینجا به ذهن متبادر می‌شود:

بقایای ستیزه جویان پ.ک.ک در جبل گاره که بیشتر آن هنوز تحت کنترل خود پ.ک.ک است چگونه جمع آوری می شود؟

بر اساس پیگیری‌های تلویزیونی آرک، اسامی چهار تن از رهبران پ‌ک‌ک که در آن بمب‌گذاری کشته شدند، فاش شد:

افسر سازمان زنان برای KCK
افسر مراکز آموزش نظامی PKK
KCK. مسئول روابط خارجی
مسئول بمب گذاران انتحاری پ ک ک

پس از افشای دروغ‌های آنها، رسانه‌های پ‌ک‌ک پس از مدتی منتشر کردند که یکی از افراد مسلح آن در بین این ۷ نفر، بدون هیچ سندی، هنوز زنده است و خود و هوادارانش را تکذیب کرد.

پ‌ک‌ک برای مبارزه با موجودیت اقلیم کردستان بیهوده تلاش می‌کند حقیقت را تحریف کند، بنابراین ماه‌هاست که حامیان خود از جمله افراد درمانده را از کوبانی تا درک در چادر خود در سیمالکا جمع می‌کند. افراد مسلح PYD به نام عیسی کلو در سد حسکه در رویارویی با شبه نظامیان جبهه النصره، اما مزدوران پ.ک.ک مردم آمودا را ثابت قدم متهم کردند و کشتار را انجام دادند و در نتیجه هفت شهروند شهید شدند. در آمودا

اگرچه وزارت پیشمرگه اقلیم کردستان در ۷ سپتامبر بیانیه ای صادر کرد و در آن تصریح و تایید کرد که آنها هیچ ارتباطی با کشتار شبه نظامیان پ ک ک ندارند، اما این سازمان و مزدورانش همچنان اقلیم کردستان را هدف قرار داده و سردرگم می کنند. افشای آنچه شورای امنیت کردستان برای یک شبکه تروریستی وابسته به پ ک ک برای انجام اقدامات تروریستی در اقلیم کردستان برنامه ریزی می کرد.

از زمان تأسیس پ‌ک‌ک تا به امروز، این سازمان با تمام دست‌آوردهای کردها و کردها مبارزه می‌کند، کشتار، ارعاب، ترور، آدم‌ربایی و ناپدید شدن شبه‌نظامیان و فعالان کرد، تا ربودن و استخدام کودکان و خردسالان را انجام می‌دهد. که مذاکرات کردها در کردستان سوریه را هدف قرار داده است که مردم کرد امیدوارند در رهایی از بلای زندگی و به دست آوردن حقوق ملی کردهای خود موفق شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *