۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بارزانی از ماهیت کردستیز پ ک ک پرده برداشت

بارزانی از ماهیت کردستیز پ ک ک پرده برداشت

  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۲
  • ۲۸۳ بازدید
  • ۰

هیئت اعزامی از سوی مسعود بارزانی به کردستان سوریه ،از عدم ارائه مدرک و یا شواهدی دال بر وقوع قتل و عام در کردستان سوریه خبر داد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تجزیه طلب پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی آن با تبلیغات گسترده و بزرگ نمایی درگیرهای حزب دموکراتیک (PYD) با گروه های تکفیری النصر و القاعده ، به نفع منافع خود بهره برداری سیاسی می کند.
حزب الپارتی و جبهه الاکراد از طرفداران مسعود بارزانی محسوب می گردند که این احزاب بر خلاف حزب دموکراتیک (PYD) مخالف هر گونه جنگ ستیزی و خونریزی در کردستان سوریه می باشند. پ ک ک برای خروج کردهای مخالف از شمال سوریه استراتژی نوینی به کار گرفت و با نا امن کردن کردستان سوریه توانست تعداد زیادی از مخالفان خود را مناطق کردنشین خارج کرده و به سوی اقلیم کردستان عراق روانه سازد. پ ک ک از عاملان اصلی نا امنی در کردستان سوریه به حساب می آید ، تشدید جنگ افروزی در این مناطق و مانور تبلیغاتی از مهمترین برنامه های پ ک ک برای رسیدن به اهداف فرقه بود. البته نبایستی منکر قتل و کشتار در مناطق کردنشین سوریه باشم ، اما پ ک ک چنان افکار عمومی را تشویش می نماید و با سیاه نمایی هرچه تمام از وخامت و قتل و عام فجیع در کردستان سوریه خبر می دهد؛ که این رفتار خود از راهکار های فرقه در نیل به اهداف آنان محسوب می شود.
مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق که خود سیاس زبردستی است ،نسبت به استراتژی پ ک ک مطلع شده و در اقدامی ماهرانه ماهیت کردستیزی پ ک ک را هویدا ساخت.
مسعود بارازنی چندی پیش با اعزام هیئتی به شمال سوریه مبنی صحت قتل و عام کُردها در سوریه منجر به اختلال در معادلات سیاسی پ ک ک گردید. این رفتار مسعود بارانی سبب گردید که بسیاری از سیاستمداران و کارشناسان از احتمال مذاکرات پشت پرده پ ک ک با گروه های افراطی خبر دهند.
اکنون هیئت اعزامی به کردستان سوریه به اربیل باز گشته و گزارش خود را چنین اعلام می دارد:
هیچ گونه مدرک یا شاهدی دال بر وقوع قتل عام پیدا نشد و ادعای حزب اتحاد دموکراتیک کذب محض و اقدامی برای انحراف افکار عمومی از یکه تازی و خودمحوری آن و نهایتا توجیهی برای سرکوب مخالفان می باشد.
این هیئت در گزارش خود از برخورهای بسیار بد پ ک ک با مردم و تقسیم ناعادلانه مواد و وسایل ارسالی توسط پ ک ک خبر داد . پس از این گزارش مسعود بارزانی به صورت رسمی پ ک ک را دروغگو خواند و از آن خواست دست از اذیت و آزار مردم بردارد و به جای آن به مردم بحران زده کمک نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *