۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولتیماتوم ارتش عراق به عناصر پ.ک.ک

  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
  • ۳۴۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، مسئول پارت دمکرات کردستان عراق در شنگال اعلام نمود بر اثر وقوع جنگ و درگیری میان نیروهای ارتش عراق و اعضای گروه تروریستی (PKK) ارتش عراق موفق شدە چند منطقە تحت کنترل (پ ک ک) را آزاد نماید.

حسن سلیمان مسئول پارتی در شنگال گفت: “شب گذشتە ٢٩ فروردین ماه درگیری شدیدی میان اعضای (PKK) و ارتش عراقی روی دادە است، چرا که پیشتر ارتش عراق بە گروه‌های وابستە بە (PKK) التیماتوم دادە بود از این مناطق عقب‌نشینی کند، شب گذشتە نیروهای عراقی کە قصد ورد بە یک مقر (پ ک ک) در منطقە (دوگری) از توابع شنگال داشتەاند ولی اعضای (پ ک ک) مرسوم بە نیروهای (ایزدخان) بە روی ارتش عراق آتش گشودەاند و بە این دلیل درگیری روی دادە و شماری نیز قربانی شدەاند”.

این مسئول پارتی همچنین گفت: “در جریان این درگیری ارتش عراق تاکنون موفق شدەاند دو پایگاه نظامی (PKK) را در مناطق “دوگری و سنونە” را تمام کنترل کنند، از دیشب تاکنون اوضاع این دو بخش از توابع شنگال متشنج است و مردم شنگال و اطراف آن دچار ترس و وحشت شدەاند.

سلیمان حسن یادآور شد بە غیر از این دو پایگاه، گروه‌های وابستە بە (PKK) مقرات و پایگاه‌های متعدد دیگری در شنگال و اطراف دایر نمودەاند و ارتش عراق بر کنترل کامل مناطق شنگال اسرار می‌ورزد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین